Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:47:55 GMT

لیست تیم ملی قطر برای کوپا آمریکا 2019(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۵۵۲

لیست تیم ملی قطر برای کوپا آمریکا 2019(عکس)

فلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی قطر نام 28 بازیکن را برای رقابت‌های کوپا آمریکا 2019 اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا امریکا 2019 با حضور 12 تیم از تاریخ 24 خرداد تا 16 تیرماه به میزبانی کشور برزیل برگزار خواهد شد و تیم ها در قالب سه گروه چهار تیمی به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تورنمنت که بعد از جام جهانی و جام ملت‌های اروپا شاید مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی در سطح جهان به شمار برود در این دوره علاوه بر ژاپن که در چند دوره گذشته به‌عنوان تیم مهمان در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کند شاهد حضور قهرمان جام ملت‌های آسیا یا همان قطر خواهد بود.


 در این چند روز گذشته تیم های شرکت‌کننده لیست بازیکنانشان را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند. این بار فیلیکس سانچز سرمربی جوان و موفق و جوان تیم ملی قطر اسامی 28 ملی‌پوش این تیم را جهت حضور در این تورنمنت جذاب اعلام کرده است.


نام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قطر به این شرح است:


سعد الشیب، محمد البکری، یوسف حسن، طارق سلمان، بوعلام خوکی، حسن الهیدوس (کاپیتان)، اکرم عفیف، حامد اسماعیل، المعزعلی، بسام الراوی، کریم بوضیاف، عاصم موداب، علی عفیف، عبدالعزیز حاتم، احمد علا، سالم الهاجری، عبدالرحمن محمد، احمد فتحی، تمیم المهیزع، عبدالکریم حسن، پدرو، المهدی علی ،اسماعیل محمد، احمد معین، سلطان البریک، عبدالله عبدالسلام، مصعب خضر، عبدالعزیز الانصاری


 گفتنی است تیم ملی قطر در این دروه از رقابت ها با تیم های آرژانتین، کلمبیا، پاراگوئه در گروه B قرار دارد که در اولین دیدار در تاریخ   22 خرداد ماه به مصاف تیم ملی پاراگوئه خواهد رفت.

 

تیم ملی قطر قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی قطر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های متقاضی حضور در لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیئت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.
شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه می‌باشد.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان بصورت نامحدود می‌باشد.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس می‌باشد.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است که تیم‌های متقاضی حضور باید ورودیه اعلام شده را به حساب فدراسیون کشتی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت