Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:19:47 GMT

آغاز احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۵۶۹

آغاز احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب پرور صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور که در آق قلا برگزار شد، اظهارکرد: بسیج و سپاه در کشور احداث ۲۰ هزار واحدمسکونی را پذیرفته است.

وی افزود: ۲۵ استان کشور درگیر سیل شد و اوج آسیب‌ها در پنج استان کشور بود، طرح جهاد همبستگی را با کمک بنیاد مسکن اجرا می‌کنیم و در آن جدای از پولی که دولت می‌گذارد باقی پول را ما تقبل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیب پرور اظهارکرد: مرحله آغاز و تعمیر در بسیاری از نقاط آغاز شده و ما باید در فاز احداث برویم، در فاز احداث بخشی که مرتبط به ما است را تلاش می‌کنیم بین چهار تا ۶ ماه به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: صدها گروه جهادی متخصص به مناطق سیل زده گسیل شده و در ماه رمضان هم کار می‌کنند، اولویت ما گروه‌های تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد است زیرا رنج آنها مضاعف است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید با کمک مجموعه‌ها یک خانه‌ای را احداث کنیم تا مردم طمع خدمت را احساس کنند زیرا حلاوت خدمت انقلاب ما را بیمه می‌کند.

غیب پرور تصریح کرد: در سیل اخیر باب خدمت را روی ما گشوده و همه دعا کنند تا کار بزرگی را که آغاز کردیم به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: آمار واحدهای تعمیراتی رو به افزایش است زیرا با فروکش کردن سیلاب و گرمی هوا برخی از منازل ترک برداشته است.

کد خبر 4624350

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار غیب پرور سازمان بسیج مستضعفین آق قلا خسارت سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان بروجن گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم است.
فتاح کرمی افزود: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت طرح‌های در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فرهنگیانی که در طرح‌های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحد‌های طرح‌های فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل شود.
سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن هم گفت: طرح مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.
افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷هزار و ۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.
وی گفت: بلوک‌های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه (همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.
علایی متراژ واحد‌های این طرح مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد: واحد‌های این طرح در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن