Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، فرمانده حوزه مقاومت شهید ۀبی بیگلو عنوان کرد حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بیمه ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب است که این امر مسئولیت ما را برای برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز این ایام سنگین تر می کند. ملکی با اشاره به لزوم اجرای برنامه های متنوع ویژه سوم خرداد در حوزه شهید کلاهدوز عنوان کرد: دعوت رزمندگان و ايثارگران دفاع مقدس و یادآوری خاطرات و وقایع هشت سال جنگ تحمیلی در حوزه از جمله اقداماتی است که می تواند نسل جوان را با این وقایع آشنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد دیدار با خانواده های شهدا و دیگر برنامه ها می تواند در راستای برگزاری هرچه با شکوه بزرگداشت سالروز سوم خرداد اجرا شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رسانه‌ای گرم به نام رادیو است که در لحظات تلخ و شیرینی زیادی همراه مردم ایران بوده است.
 امروز ۸۴ سال از تآسیس رادیو ایران و ۵۲ سال از تأسیس رادیو در لرستان می‌گذرد و همچنان مخاطبان زیادی پای ثابت برنامه‌های آن هستند.
 هم اکنون ۴۸ برنامه رادیویی در رادیو لرستان به صورت زنده و ضبطی پخش می‌شود؛ و حدود سه ساعت برنامه در رادیو بروجرد تولید و پخش می‌شود.
 همچنین ۹۰ درصد از مردم لرستان از پوشش کامل رادیو لرستان برخوردارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر