Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی از اعلام ویژه برنامه‌های شبکه خراسان رضوی در شب‌های قدر خبر داد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

محسن نصرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: صداوسیمای خراسان رضوی برنامه‌های لیالی قدر را در ساختار گفت وگو، نمایش، مسابقه، نماهنگ تدارک دیده است که از شب ١٩رمضان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: در این ایام صداوسیمای خراسان رضوی با ٨ برنامه با ٣ عنوان، بیش از 5 هزار و5 دقیقه برنامه به مناسبت شب‌های قدر تهیه کرده است.ویژه برنامه «مراسم احیای حرم رضوی» به مدت ١٨ دقیقه از ساعت ٢١ به صورت زنده پخش خواهد شد.

نصرپور خاطرنشان کرد: مراسم احیای حرم در هر سه شب قدر برای پخش از شبکه‌های یک، شما و جام جم، به صورت زنده پوشش داده می‌شود.

اعمال شب های قدرتعطیلی سه روزه سینماها در سالروز ارتحال امام و شب های قدربرگزاری مراسم شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر

وی ادامه داد: پوشش مراسم احیای حرم حضرت رضا(ع) از ساعت٢١ تا ١:٣ بامداد، «از محراب تا معراج»، «نخل و چاه»، «ماه و محراب»، «پرسمان تاریخی»، «در همسایگی بهشت»، «عطر زندگی»، «صدای زائر»، «شهر ما»، سخنرانی و سرود و مرثیه خوانی نیز از برنامه های مهم صدای خراسان رضوی برای این ایام است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی عنوان کرد: رادیو زیارت نیز، ویژه برنامه مراسم احیا را به طور زنده از حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه(س) و علی بن موسی شاه چراغ هرشب از ساعت٢٢ به مدت ١٨ دقیقه پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 یک خودروی آبپاش ضدشورش یگان ویژه در رژه روز ارتش در مشهد ناگهان حاضرین در جایگاه ویژه مراسم را آبپاشی کرد. هنوز علت این اتفاق مشخص نشده است. گفته شده به دلیل فشار آب، به دوربین بعضی از عکاسان حاضر در مراسم آسیب رسیده است. این لحظات عجیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رودابِ خراسان رضوی لرزید
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!