Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@06:54:13 GMT

خواستگاری و ازدواج عجیب سلبریتی‌ها

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۶۷۶

گاهی اوقات شیوه خواستگاری شکل غیرمعمول به خود می‌گیرد و اگر این موضوع مربوط به چهره‌های مشهور باشد بازتاب‌های زیادی پیدا می‌کند. در این مطلب به شیوه‌های عجیب خواستگاری و ازدواج در بین سلبریتی‌ها خواهیم پرداخت.

مراسم ازدواج زیر آب!   داغ‌ترین سوژه مراسم عجیب ازدواج، مربوط به شیوا طاهری است. وی که با سریال گذر از رنج‌ها شناخته شد چند روز قبل با انتشار ویدئویی در زیر آب خبر ازدواجش را رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خواستگاری ۵ صبح   فرهاد آئیش در برنامه دورهمی راجع به خواستگاری‌اش خاطره جالبی را تعریف کرد. این بازیگر گفت: من با مائده تئاتری را در آلمان اجرا کردیم من به این نتیجه رسیدم که ایشان یک آدم خاصی است. بعد از دو سال در عرض ۳ روز خوابش را دیدم، یادش افتادم، گفتم حتما این نشانه‌ای‌ست و او جفت من است. همان موقع ساعت ۵ صبح به او زنگ زدم و گفتم می‌خواهم با شما ازدواج کنم.
خواستگاری اینترنتی!   ماه‌چهره خلیلی که در انگلیس درس خوانده و خانواده‌اش نیز ساکن لندن هستند درباره نحوه خواستگاری‌اش گفت: به دلیل اینکه مادر و پدرم در لندن هستند از طریق اینترنت خواستگاری کردند. خانواده داماد ایران بودند ما همه انگلیس بودیم، گل خریدیم، من چای آوردم، بعد از اینکه من بله را گفتم این طرف نقل پاشیدن در تلویزیون.  خواستگاری دانشجویی   داریوش ارجمند چند سال قبل در مصاحبه‌ای با جام جم درباره ازدواجش گفته بود: سال اول که در دانشگاه مشهد قبول شدم در کلاس آقای دکتر علی شریعتی دخترخانمی را دیدم که در همان نگاه اول از او خوشم آمد. چهارسال در آن دانشگاه درس خواندیم و من همیشه به آن خانم علاقه‌مند بودم، بی‌آن که حرفی بین ما ردوبدل شود. سال چهارم پس از اتمام امتحانات من در حیاط دانشگاه منتظر ایشان ایستادم تا از پله‌ها پایین بیاید، او آمد. با هم سلام و علیک کردیم و چندقدم بیرون از دانشگاه راه رفتیم. به من گفت: آقای ارجمند با من کجا می‌آیید؟ گفتم: می‌خواهم شما را به منزل برسانم. او متعجب گفت: صورت خوشی ندارد. بقیه ما را می‌بینند و من پاسخ دادم: هیچ اشکالی ندارد. هرکس ما را با هم دید شما اسمش را بگویید تا من برایش کارت دعوت عروسی بفرستم و این‌گونه من از ایشان خواستگاری کردم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ازدواج ازدواج داریوش ارجمند خواستگاری فرهاد آئیش ماه چهره خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رضا اسدی ازدواج کرد؛ مبادا یک زمان بی تو!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی بازیکن سپاهان با انتشار یک پست اینستاگرامی از متاهل شدن خود خبر داد. رضا اسدی نوشت: مبادا یک زمان بی تو!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895007

دیگر خبرها

  • راز عجیب و غریب ‌چگونه تشکیل شدن ماه فاش شد
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!
  • عکس| اولین تصویر از مراسم ازدواج رضا اسدی
  • سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان
  • ۵ نکته از کن ۲۰۲۴؛ سهم اندک هالیوود تا تمرکز بر حضور سلبریتی‌ها
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • عکس| رضا اسدی ازدواج کرد؛ مبادا یک زمان بی تو!
  • (عکس) اولین تصویر از مراسم ازدواج رضا اسدی
  • (ویدئو) خواستگاری از روناکِ «ن خ» در کوچه
  • «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صد میلیونی!