Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:36:32 GMT

منشا جدایی از استقلال را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۷۲۳

منشا جدایی از استقلال را تایید کرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گادوین منشا بازیکن نیجریه‌ای تیم فوتبال استقلال تایید کرد که نامش در لیست مازاد آبی پوشان پایتخت قرار دارد.

منشا بازیکن فصل گذشته پرسپولیس نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر به جمع استقلالی‌ها اضافه شد، اما نتوانست رضایت سرمربی استقلال را جلب کند و فرهاد مجیدی روی نام این بازیکن خط قرمز کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منشا از استقلال جدا می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تیم استقلال ملاثانی میزبان سپاهان در جام حذفی است و این نگرانی وجود دارد تا این تیم نتواند همانند بازی با فجرسپاسی شیراز ورزشگاهی برای میزبانی داشته باشد، اظهار کرد: ما یک تیم مردمی از یک منطقه محرومی هستیم. با تلاش مردم این منطقه و کلاً در قالب استان خوزستان با استعداد خودمان به لیگ دسته اول رسیده‌ایم. در شهر ملاثانی ورزشگاه داریم، از لیگ دسته سوم شروع کردیم و بعد از ۸ سال به دسته اول رسیدیم. در تمام این سال‌ها ورزشگاه ما تکمیل نشده است. تیم خصوصی هستیم ولی توانایی ساخت ورزشگاه را نداریم و باشگاه‌های خصوصی در لیگ برتر داریم که از ورزشگاه دولتی استفاده می‌کنند.

توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم

مدیرعامل استقلال ملاثانی ادامه داد: به ما اعلام شد تا زمانی که ورزشگاه ملاثانی درست می‌شود بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کنید. این ورزشگاه زمین چمن خوبی نداشت که آن را درست کردیم ولی مشکل نور داشت و توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم. خدا شاهد است در پول آب معدنی بازیکنان و کادرفنی مانده‌ایم. با نداری تیم‌داری می‌کنیم. قسمتی از فوتبال کشور را نشان می‌دهیم که پول همه چیز نیست. بچه‌ها با غیرت و با شرف در خدمت تیم هستند. مقابل بهترین تیم‌های کشور ایستادند و نتیجه گرفتند. تمام هزینه تیم ما در یک فصل ۲۰ میلیارد تومان است که شامل تمامی مخارج ما از پول اعضای تیم گرفته تا سفر‌ها و رفت و آمدهای‌مان است. این پول هزینه یک بازیکن فولاد خوزستان نمی‌شود.

گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم

وی افزود: اداره کل ورزش و جونان استان خوزستان گفت مشکل نور ورزشگاه تختی را حل می‌کند ولی درست نکردند. ورزشگاه غدیر اهواز مانده بود که آن را به استقلال خوزستان دادند تا ضمن حفظ و نگهداری ورزشگاه، بازی‌های خود را در لیگ برتر برگزار کنند. در دیدار‌هایی به ما ورزشگاه داده بودند و به مسئولان آن تیم گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم که در سقوط و صعود تیم‌ها تأثیر دارد. وضعیت خود ما هم خوب نیست و باید برای ماندن در لیگ دسته اول بجنگیم. باید بازی جوانمردانه کنیم. بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت ما ورزشگاه غدیر را برای شما می‌گیریم و نامه خود را برای این ورزشگاه بزنید. هیئت فوتبال استان هم بر این موضوع تأکید کرد ولی یک روز قبل از بازی گفتند ورزشگاه را نمی‌دهیم.

گناه ما چیست که آماده بازی هستیم

حمیدی خاطرنشان کرد: از استانداری تا اداره کل ورزش و هیئت فوتبال ورود کردند ولی در روز بازی در‌های ورزشگاه باز نشد و تمامی ارگان‌ها و نهادها نظاره‌گر بودند، اما کاری نکردند تا درهای ورزشگاه باز شود و بازی لغو نشود. حالا گناه ما چیست که آماده بازی هستیم ولی برای‌مان کاری نمی‌کنند. چه کاری از دستمان بر می‌آید؟ در عرض یک روز می‌توانیم ورزشگاه بسازیم. ضمن اینکه مسئولان گفتند ورزشگاه غدیر را برای‌تان گرفته‌ایم. البته نفت مسجدسلیمان همکاری کرد و ورزشگاه داد، اما سازمان لیگ اجازه نداد، چون نفت و فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر با هم رقیب بودند. 

 باید تا پایان بمانیم

وی تصریح کرد: رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود. اگر اول فصل بود انصراف می‌دادیم ولی ۶ بازی تا پایان فصل مانده و باید تا پایان بمانیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...