Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - فاطمه ابراهیمی عضو مرکز زبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج در مسابقات جهانی زیست شناسی 2019 که در کشور روسیه برگزار شد موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار داشت: ابراهیمی همچنین مدال برنز مسابقات جهانی ریاضی 2018 (WMTC) که در آبان ماه 1397 در کشور بلغارستان برگزار شده بود را در کارنامه موفقیت های خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهیلا شیخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دختر نوجوان سنندجی هم اکنون زبان آموز مقطع بزرگسالان کانون زبان ایران شعبه سنندج است.
وی اضافه کرد: المپیاد جهانی زیست‌شناسی رقابتی میان آن گروه از دانش‌آموزان دبیرستانی است که رتبه‌های برتر را در المپیادهای زیست شناسی کشورهای خود کسب کرده و در این رقابت خلاقیت و مهارت‌های حل مسایل زیستی خود را به آزمون می‌گذارند.
شیخی یادآور شد: المپیاد جهانی زیست‌شناسی تلاش می کند دانش‌آموزان با استعداد و توانای کشورهای عضو را با یکدیگر آشنا و به رشته زیست‌شناسی علاقه‌مند کند.
به گزارش ایرنا، ایران از سال 1998 رسما به عضویت این المپیاد جهانی در آمده و بطور منظم در این رقابت‌ها شرکت و هر بار با کسب تعدادی مدال به کشور بازگشته‌ است.
7349/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي زيست شناسي مسابقات روسيه كانون پرورش فكري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی

حاجی‌مراد گاتسالوف اعلام کرد که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در مسابقات انتخابی روسیه که هفته آینده برگزار می‌شود، معاف شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی روسیه برای انتخاب تیم اعزامی‌شان به المپیک نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی روسیه به تازگی عنوان کرده که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند، دلیلش نیز مصدومیت هر دو کشتی‌گیر عنوان شده است.

حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کمیته فنی کشتی روسیه این تصمیم را گرفته‌اند. سیداکوف ظاهرا از مسابقات جهانی بلگراد با آسیب‌دیدگی شانه دست به گریبان است، نایفونوف هم که سهمیه وزن 86 کیلوگرم را برای روس‌ها در مسابقات گزینشی اروپایی در باکو را گرفت، آسیب‌دیده است.

به نظر می‌رسد این دو کشتی‎‌گیر در یکی از تورنمنت‌های پیش رو که احتمالا مسابقات رنکینگ‌دار آخر باشد، پیش از حضور در المپیک محک خورده و آنجا صاحب دوبنده اوزان 74 و 86 کیلوگرم روسیه در بازی‌های المپیک شوند.

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)