Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@09:58:44 GMT

دریافت کارمزد شارژ حضوری من‌کارت حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۷۶۳

دریافت کارمزد شارژ حضوری من‌کارت حذف می‌شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس بابیان اینکه موافق دریافت بهای مازاد از شهروندان نیستیم، گفت: موضوع حذف کارمزد شارژ حضوری من‌کارت در جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مطرح می‌شود و امیدواریم به تصویب برسد

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مجتبی بهاروند اظهار کرد: شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود با شعار «مشهد؛ شهر هوشمند» قدم در عرصه گذاشت و تحقق این مهم نیازمند یکسری اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس بابیان اینکه انجام هوشمند فعالیت‌های مختلف موجب صرفه‌جویی در وقت، انرژی و توان افراد می‌شود، افزود: درزمینهٔ شارژ من‌کارت نیز باید به سمتی حرکت کنیم که شهروندان به بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و غیرحضوری روی‌آورند. وی ادامه داد: با استفاده از بسترهای ایجادشده، هر شهروند می‌تواند به‌راحتی از طریق تلفن همراه هوشمند خود و یا دستگاه‌های نصب‌شده در ایستگاه‌های اتوبوس و دیگر نقاط نسبت به شارژ من‌کارت خود اقدام کند. بهاروند در خصوص دریافت کارمزد برای شارژهای حضوری نیز گفت: با دریافت بهای مازاد موافق نیستیم چراکه برخی از افراد ممکن است به دلیل سواد ناکافی و یا عدم توانایی امکان شارژ غیرحضوری نداشته باشند؛ بنابراین موضوع حذف کارمزد ۲۰۰ تومانی برای شارژهای حضوری در جلسه هفته آینده کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مطرح خواهد شد و امیدواریم در جلسه علنی نیز به تصویب برسد. رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس بابیان اینکه اقدامات مشوقانه جایگزین دریافت بهای مازاد خواهد شد، یادآور شد: شهروندان برای شارژهای غیرحضوری تا ۳۰ هزار تومان، ۳ درصد، شارژهای ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، ۵ درصد و شارژ بالای ۴۰ هزار تومان، ۱۰ درصد شارژ تشویقی دریافت می‌کنند. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شارژ کارت اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ