Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، نشست سیاسی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج ) بر گزارشد .

در این مراسم دکتر حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در خصوص تحولات اخیر در منطقه و تهدیدات آمریکا اظهار کرد: آمریکا به دنبال این است که انقلاب اسلامی را تا سال ۲۰۲۵ مهار کند، اگر به اهداف خود که مهار انقلاب را عملیاتی نکند در این صورت فروپاشی آمریکا آغاز خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در دوره سه رئیس جمهور ( بوش ،اوباما ،ترامپ ) هر کدام به دنبال اهداف روشنی بوده و هستند؛ در زمان رئیس جمهوربوش راهبرد نظامی با ایجاد پایگاه در منطقه خاورمیانه و دولت سازی برای مهار انقلاب اسلامی بود ، راهبرد اوباما با استفاده از قدرت هوشمند به دنبال حذف قدرت هسته ای ایران ، نفی قدرت منطقه ای و عدم حمایت ایران از گروههای جهادی و حزب الله و عدم ایفای موثر در منطقه بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین افزود : راهبرد ترامپ تضعیف عناصر قدرت ایران است که عناصر قدرت ایران ایدوئولوژی ، جمعیت ، انسجام ملی ، موقعیت ژئوپلیتیکی ، رهبری ، مردم و جوهره انقلابی است .

وی گفت: یکی از موئلفه های قدرت ایران حضور منطقه ای ایران است ، قدرت دفاعی و بحث انرژی نیز از موئلفه های قدرت ایران است .

حسینی تصریح کرد : آمریکا برای صد سال آینده سه نقشه راه دارد اول مهار انقلاب اسلامی ، انرژی و امنیت اسرائیل است و برای این نقشه ها تلاش می کنند .

کارشناس سیاسی در خصوص برجام و خروج آمریکا تصریح کرد : بعد از خارج شدن از برجام ، اروپا استراتژی مستقل از برجام نداشت و هیچ توان و انگیزه ای هم از خود نشان نداد .

وی درباره موضع اخیر شورای امنیت ملی ایران و مهلت شصت روزه ایران به اروپا گفت: سناریو های مختلف که آمریکا و اروپا با ایران می تواند داشته باشد این است که اولا اروپا با ایران همکاری می کند ویا پرونده ایران به شورای امنیت برود که این احتمال بسیار ضعیف است چون از نظر حقوقی آمریکا از برجام خارج شده است و سومین مورد مکانیزم ماشه وجنگ اروپا علیه ایران صورت بگیرد که احتمال آن بسیار ضعیف تر هم هست .

8001/ت30/ب

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در نشست تبینی پیرامون مسائل منطقه و عملیات غرورآفرین وعده صادق که در این واحد دانشگاهی برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ امنیت هر جامعه در گروه اقتدار نیرو‌های نظامی است و عملیات هوشمندانه و مقتدرانه وعده صادق که در قبال حمله به بخشی از کنسولگری ایران در دمشق بود پاسخ عبرت‌آموز و سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد.

وی افزود: هرچند عملیات وعده صادق صرفاً جنبه تنبیهی داشت و ایران عامدانه از هدف قرار دادن مراکز عمومی و غیرنظامی پرهیز کرد؛ اما درس بزرگی به رژیم منحوس و کودک کش داد و اقدامی برای حفظ امنیت دیپلماتیک به حساب می‌آید.

عملیات وعده صادق قدرت موشکی ایران را به رخ جهانیان کشید

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیضا نیز گفت: عملیات وعده صادق قدرت موشکی و پهپادی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید؛ البته این اولین بار نبود و قبلاً نیز در عملیات‌های مختلف این رژیم کودک کش که عامل بی‌ثباتی در منطقه نیز است، تنبیه شده بود.

علی‌اکبر تقیان با اشاره به عملیات وعده صادق اضافه کرد: این عملیات بزرگ‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در سطح جهان بود که قدرت ایران را بار دیگر به رخ دشمنان کشید و اقدام راهبردی و پیامی برای بدخواهان ایران در منطقه و جهان داشته است. شلیک موشک از اقصی نقاط مختلف ایران به سمت اسرائیل و عبور از سامانه‌های به اصطلاح نفوذناپذیر گنبد آهنین، تحقیر رژیم منحوس صهیونیستی را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها