Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر رسولی مدیر سازمان تیم ملی تیراندازی گفت: مجوز ورد فشنگ هم برای هواپیمایی و هم برای ایران گرفته شده و هیچ مشکل و منعی وجود ندارد.

ناصر رسولی در گفت و گو با ایسنا، در مورد اردوی چند روزه ملی پوشان در هانوفر آلمان گفت: خدا را شکر همه ملی‌پوشان سرحال هستند و تمرینات خوبی هم برگزار می‌شود. همه چیز فراهم است و تیراندازان با فشنگ در حال تمرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد مسابقات جام جهانی و تعداد سهمیه‌های کسب شده در این رویداد گفت: جمعه راهی مونیخ محل برگزاری مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک خواهیم شد. برای کسب سهمیه المپیک باید بگویم باید مسابقات آغاز شود و ببینیم شرایط چه می‌شود. انشاالله ملی پوشان در شرایط خوبی اعزام شوند و بهترین‌ها برای تیم ملی اتفاق بیفتد.

مدیر سازمان تیم ملی تیراندازی در پاسخ به این پرسش که آیا در خرید فشنگ و وارد کردن آن به ایران مشکلی وجود دارد یا خیر گفت: مشکلی وجود ندارد و تأمین مهمات انجام می‌شود. در حال تست فشنگ‌ها هستیم تا ببینیم کدام بهتر است و آن را تهیه کنیم. در بحث منابع مالی و حمل آن هم مشکلی نیست، با توجه به اینکه مجوز تیم هم برای هواپیمایی و هم برای ایران گرفته شده هیچ مشکل و منعی برای ورود فشنگ وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری مستمر سگ‌های بلاصاحب در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل بهزاد اسدی گفت: محل نگهداری سگ های بلاصاحب در مکانی به مساحت ۲ هکتار و با هزینه کرد حدود ۶ میلیارد تومان برای آشیانه و محوطه سازی در جاده ثمرین جنب ایستگاه موقت زباله مستقر است که دارای قسمت های مجزای نر و ماده ، توله و ماده گی جهت نگهداری است.
وی افزود: روزانه حدود ۱۵۰ کیلو غذا از قبیل اسکلت مرغ و برای توله ها ۵ تا ۱۰ کیلو شیر اختصاص یافته است.
مدیر سازمان پسماند شهرداری اردبیل گفت: ساختمان کلینیک با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال ساخت است که پیش بینی می کنیم ۵۰ درصد بقیه هم طی ۴ ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار کرد: عقیم سازی، سمپاشی و واکسینه کردن سگ ها از جمله اقداماتی است که در مرکز انجام می شود و تاکنون حدود ۴۵۰ قلاده بر اساس آمار و اطلاع دامپزشک عقیم سازی شده اند.
اسدی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۷۰ قلاده سگ در مرکز نگهداری می شوند.
مدیر سازمان پسماند شهرداری اردبیل گفت: سگ های بلاصاحب با ۲ اکیپ گشتی خودرویی توسط ماموران به صورت روزانه و مستمر زنده گیری شده و به محل نگهداری انتقال می یابند.
وی افزود: ۲ قبضه اسلحه شکاری برای ماموران خریداری شده است تا با استفاده از ماده بیهوشی ، صرفا سگ ها را بیهوش و به محل انتقال دهند.
اسدی بیان کرد: آزادسازی پس از زنده گیری و عقیم سازی و انجام واکسیناسیون در قلمرو محل زندگی خود آنها و طبق دستورالعملی که در این زمینه وجود دارد قابل انجام است اما تاکنون در این مرکز آزادسازی صورت نگرفته است.


مدیر سازمان پسماند شهرداری اردبیل بیان کرد: مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که متاسفانه تعدادی از شهروندان در حاشیه شهر و شهرک ها خودشان از سگ ها نگهداری می کنند و شبها آنها را آزاد می کنند و یا اینکه خود سگها آزاد می شوند و زمانی که ماموران ما بخواهند نسبت به شکار آنها اقدام کنند مانع شده و حتی موجب درگیری می شوند و مشکلاتی را در این مورد بوجود می آورند.
وی ادامه داد: همچنین برخی NGO ها هم از طریق غذا رسانی به سگ های ولگرد در حاشیه شهرها و شهرک ها موجب تجمع سگ ها و ترس اهالی منطقه بخصوص در موقع شب می شوند.
اسدی اظهار کرد: مسلما آمار سگ های ولگرد نسبت به سنوات گذشته کاهش یافته است ولیکن بعضا مشاهده شده است که افرادی از روستا و یا شهرهای نزدیک اردبیل سگ ها را گرفته اند و در نزدیک شهر اردبیل رهاسازی می کنند.
وی افزود: این مرکز قابلیت نگهداری سگ ها را برای هر واحد نر یا ماده و توله ماده‌گی به تعداد ۳۰۰ قلاده را دارد که در مجموع می توان ۲۰۰۰ قلاده سگ را نگهداری کرد.
مدیر سازمان پسماند شهرداری اردبیل گفت:همشهریان می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا شماره تلفن ۰۴۵۳۳۶۶۹۰۲۰ نسبت به اطلاع رسانی سگ های ولگرد به این سازمان اقدام کنند.
اسدی در خاتمه گفت: چنانچه همشهریان بخواهند اقلام و مواد غذایی برای سگ های مرکز بدهند از طریق تماس با شماره های مذکور هماهنگی لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • آسمانی صاف در اروند
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • جوی آفتابی در اروند
  • زنده گیری مستمر سگ‌های بلاصاحب در اردبیل
  • پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • تیراندازی و چاقوکشی در یک مرکز خرید در استرالیا (فیلم)
  • حمله با سلاح سرد در استرالیا ۴ کشته برجای گذاشت
  • تیراندازی و حمله با چاقو در یک مرکز خرید در استرالیا