Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:00:46 GMT

هوای تهران در دومین روز خرداد سالم است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۸۲۲

هوای تهران در دومین روز خرداد سالم است

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وضع کیفی هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در دومین روز از خرداد ۹۸ در شرایط مساعد قرار دارد و تنها طی برخی ساعات افزایش موقتی در غلظت آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق و آلاینده ازن مشاهده می‌شود.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در حال حاضر میانگین شاخص ذرات معلق کوچکتر از دو و نیم میکرون، ۶۲ ppm و کیفیت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت تصریح کرد: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در صبحگاه امروز (۲ خرداد) است که سبب افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها در برخی ساعات خواهد شد.

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: به‌تدریج همراه با تغییر شرایط جوی تا بعدازظهر برای برخی ساعات افزایش میزان ابرناکی و وزش باد انتظار می‌رود که در پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا موثر خواهد بود.

شهبازی تاکید کرد: با برقراری شرایط جوی نسبتاً ناپایدار در روز جمعه (۳ خرداد) برخی ساعات همراه با وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و جنوب غربی خواهد بود که احتمال خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت ذرات معلق و به تبع آن کاهش کیفیت هوا را طی برخی ساعات به دنبال خواهد داشت، همچنین دما تا روز پایانی هفته روند افزایشی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیفیت هوای تهران هوای سالم در تهران هواي سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۱ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد ۵۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط پاک قرار داشت.

کد خبر 6062561

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد از «پاک» به «سالم» تغییر کرد
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • ثبت هوای پاک در پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای پاک، ارمغان هفتمین روز بهار در مشهد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است