Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،مدیرکل ومعاونین صداوسیمای استان با سفر به شهرستان دلیجان ازروستای گردشگری کهک دلیجان دیدن کردند وباپتانسیل‌های این روستا آشنا شدند.

امیرهوشنگ آذر دشتی مدیرکل ومعاونین صداوسیمای استان مرکزی در این دیدار ازروستای گردشگری کهک دلیجان  در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: با اشاره به معرفی پتانسیل‌های استان بویژه دربحث گردشگری گفت: انعکاس ظرفیت‌های شهرستان‌ها دررسانه نقش مهمی درشکوفایی این ظرفیت هادارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداو سیما میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های ویژه کرمانشاه در بحث گردشگری بافت تاریخی و خوراک

سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل دفتر بازاریابی گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی در نشست با استاندار کرمانشاه از آمادگی وزارت میراث فرهنگی برای کمک به تدوین برش استانی سند توسعه گردشگری کشور در کرمانشاه خبرداد و گفت : می‌توانیم با همکاری استان این سند را در کوتاهترین زمان تدوین کنیم. 

وی در خصوص روستا‌های معرفی شده برای ثبت جهانی، گفت: روستای هجیج پاوه به لحاظ زیرساختی با مشکلاتی مواجه است، بگونه‌ای که در هر پیک سفر قفل می‌شود. 

مدیرکل دفتر بازاریابی گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی با بیان اینکه امتیاز روستای هجیج بالاست و می‌تواند در سال آینده کاندیدای ثبت جهانی شود، تصریح کرد: باید استان با برنامه این پروژه را به عنوان پروژه ملی پیش ببرد. 

وی ضعف در انعکاس و معرفی را یکی از مشکلات گردشگری استان دانست و گفت: کرمانشاه در غرب کشور بیشتر از همه آسیب دیده و باید با استفاده از ظرفیت وجود آثار جهانی متعدد، خوراک و... با معرفی محور‌های جدید اقدامات اساسی انجام شود. 

وی با بیان اینکه متاسفانه آژانس‌های کرمانشاه کم کار هستند، افزود: آمادگی برگزاری نشست در تهران با دفاتر گردشگری تهران و مجموعه مدیریت گردشگری و دفاتر کرمانشاه هستیم که نیاز است دفاتر استان برای داشتن دستاورد مناسب از این نشست بسته‌های متعددی برای ارائه داشته باشند. 

برگزاری رویداد‌های بین‌المللی، تمرکز بر روی پروژه‌های پیشران و استفاده از ظرفیت‌های خوب استان در گردشگری روستایی از دیگر مواردی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

فاطمی راه‌اندازی محور گردشگری شهری در کرمانشاه را یک ظرفیت خاص عنوان کرد و گفت: بافت تاریخی کرمانشاه آنچنان ظرفیت‌های ارزشمندی دارد که می‌تواند یک محور گردشگری شهری بی‌نظیر در غرب کشور باشد. 

مدیرکل دفتر بازاریابی گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: در محور خوراک کرمانشاه یکی از استان‌هایی است که می‌تواند فرهنگ خوراک را معرفی کند و راه‌اندازی محور خوراک یک نیاز اساسی است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت های ویژه کرمانشاه در بحث گردشگری بافت تاریخی و خوراک
  • کارخانه احیای استیل فولاد بافت، شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • سپاه در مقابله با «تهدیدات تروریستی و گروه‌های افراطی» در منطقه نقش مهمی دارد