Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:05:30 GMT

نصیرزاده: با حضور بازیکنان خارجی هم مخالف هستم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۹۰۶

نصیرزاده: با حضور بازیکنان خارجی هم مخالف هستم

هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه ماشین سازی با حضور بازیکنان خارجی در تیم های لیگ برتری مخالف است و می گوید به شرطی این حضور به صلاح است که بازیکنان خارجی به ریال دستمزد بگیرند. 

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا منع سفر تیم های لیگ برتری به خارج از کشور برای برپایی اردوی تدارکاتی به باشگاه ها ابلاغ شده است؟ گفت: ابلاغی دراین زمینه به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشستی که در حضور وزیر ورزش و جوانان بودیم، ایشان گفت با توجه به مشکلات تهیه ارز وزارت ورزش و جوانان در اعزام تیم ها به خارج از کشور موضوع کیفیت را مورد بررسی قرار می دهد و از اعزام های غیر ضرور خودداری می کند. بعداز صحبت های وزیر، رییس فدراسیون فوتبال توصیه کرد تیم ها اردوی تدارکاتی خود را در داخل کشور برگزار کنند. من هم با حرف های وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال موافق هستم. اگر چه تیم ما زیر نظر بخش خصوصی اداره می شود و خرج کردن در اختیار خودمان است اما برپایی یک اردوی تدارکاتی در خارج از کشور دست کم 140 هزار دلار هزینه دارد و این ارزبری کمکی به اقتصاد کشور نخواهد کرد. باز تاکید می کنم اگر چه بخش خصوصی با توجه به قانون تجارت که به ثبت رسیده در انتصاب ها و تعیین افراد تصمیم گیرنده است و آزادی کامل دارد اما از سویی فدراسیون فوتبال متولی فوتبال در کشور و برگزاری مسابقات است و می تواند با توجه به مشکلات اقتصادی کشور تصمیماتی را وضع و این تصمیمات را برای اجراء به همه باشگاه ها ابلاغ کند. همه از مشکلات اقتصادی کشور آگاه هستند و حتی مردم با گوش دادن به رادیو هم می توانند در جریان اخبار قرار بگیرند. به عقیده من در این برهه از زمان و با توجه به مشکلات تهیه ارز و حتی ترانسفر آن به طور موقت باید حضور بازیکنان خارجی هم در تیم های لیگ برتری ممنوع شود مگر اینکه بازیکنان خارجی قبول کنند در ایران به ریال دستمزد بگیرند. 

 

هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه ماشین سازی در خصوص واگذاری تیم ماشین سازی به بخش خصوصی گفت: بر اساس تصمیم شرکت سرمایه گذاری دریک که مالک باشگاه ماشین سازی است قرار است امتیاز این تیم به تشکیلات اقتصادی دیگری در استان واگذار شود. تا کنون دو متقاضی برای تیم ماشین سازی وجود داشته است. ما منتظر هستیم تا پیشنهادات دیگری هم مطرح شود و آنوقت تصمیم گیری خواهیم کرد. ضمن اینکه مشکلی با حضور تیم ماشین سازی در دیگر شهرهای استان نخواهیم داشت.

هوشنگ نصیرزاده ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوشنگ نصیرزاده ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!