Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@13:11:49 GMT

معروف‌ترین آهنگ‌های بهنام بانی را شنیده‌اید؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۰۲۳

بهنام بانی که از جوانترین خواننده‌های معروف حال کشور است و کارهایش از پربازدیدترین آهنگ‌های سایت‌های دانلود آهنگ به شمار می‌آید. در دوران مدرسه قاری قرآن بود از همان کودکی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت او متولد 11 مهر 66 در شهرستان دامغان است. دانشجوی رشته عمران سال 84 دانشگاه شاهرود بود که در کنار درس کار موسیقی را نیز انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته خودش در آن زمان فروغی نداشت و صدایش شنیده نمی‌شد تا اینکه در مرداد 95 قطعه علاقه خاص را به همراهی حامد برادران (خواننده، آهنگ ساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ) منتشر کرد.

بهنام بانی مهمترین مشوق خود برای خواننده شدن را پدرش می‌داند که نوازنده آکوردئون (یک ساز بادی شستی ‌دار با بدنه فانوسی و سطح مورب متحرک در دو طرف) است. بهنام کار موسیقی را ابتدا نزد پدرش در سن 10 سالگی آغاز کرد و بعد از آن در نوجوانی زیر نظر اساتیدی چون محمد نوری مدرس آواز و خواننده معروف ایرانی به یادگیری پرداخت و بعد از آن در سن 19 سالگی همزمان با دوران دانشجویی با گروه موسیقی روژان آشنا شد و فعالیت خود را با آنها آغاز کرد در این گروه خواننده‌های دیگری همچون مهدی یغمایی نیز حضور داشتند.

معروف‌ترین آهنگ‌های بهنام بانی

تقریبا همه آهنگ‌های بهنام بانی که بعد از سال 95 منتشر شد از استقبال خوبی برخوردار بود که معروفترین آنها قطعات مرز دیوونگی (به همراهی حسام فرحی)، علاقه خاص، چه بخوای چه نخوای، عاشقم کرده، بسمه، اخماتو وا کن، من یه دیوونم، تویی انتخابم است.

بهنام بانی تاکنون کار تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی مانند ماه عسل، من و شما، باغ ملی، زندگیمون قصه نبود را در کارنامه خود دارد.

بهنام بانی با یکی از بزرگترین ناشران موسیقی کشور به نام‌آوای فروهر همکاری دارد. کنسرت‌های بهنام بانی نیز مانند تک آهنگ‌های ویژه و خاص او با استقبال بسیار خوبی روبرو شده بطوری که تمامی 4100 بلیت اولین کنسرت بهنام بانی که در سالن همایش میلاد تهران برگذار شد فقط در همان پانزده دقیقه ی اول به فروش رسید که این یک رکورد در دنیای موسیقی کشور تا کنون به حساب می‌آید. او پس از این کنسرت به ترتیب در جزیره کیش، سلمان شهر (متل قو)، چالوس، رشت ساری و خوی و آستارا کنسرت برگذار کرد.

تقریبا در همه کنسرت‌ها آهنگ‌های چی بگم، عاشقم کرده، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای، همه دنیام، علاقه خاص، من یه دیوونم، بسمه و چند ترک جدید دیگر به رهبری حامد برادران اجرا می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برنامه های تلویزیونی سالن همایش قرآن موسیقی ماه عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد

بهرام علی ظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد، تاکید کرد: مراسم افتتاح این پاسگاه با حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و در قالب سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر به نام پاسگاه محیط بانی شهید جعفری نامگذاری شده است، تاکید کرد: این پاسگاه در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع احداث و کاربری حفاظتی خواهد داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز کرد: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات سفر اول هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان تأمین شده است.

ظاهری بیان کرد: اهمیت ذخیرگاه پارک ملی صیدوا و گونه‌های نادر آن مانند پلنگ می‌طلبید که پاسگاه محیط بانی در این منطقه ایجاد شود لذا امروز خوشبختانه شاهد افتتاح این طرح با حضور معاون رئیس جمهور هستیم.

کد خبر 6081978

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟