Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي لرستان گفت: تاکنون 160 ميليارد ريال کمک بلاعوض معيشتي براي تهيه وسايل مورد نياز زندگي، به سيلزدگان استان پرداخت شده است.

مسعود رضايي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: همچنين چهار هزار و 500 واحد مسکوني براي پرداخت تسهيلات تعميري به بانک هاي عامل معرفي که از اين تعداد يکهزار و 100 فقره منجر به عقد قرارداد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: کار آوار برداري 700 واحد مسکوني احداثي نيز انجام و عمليات پي کني 300 واحد اجرايي شده است.
وي با بيان اينکه 41 هزار و 684 واحد مسکن و تجاري شهر و روستاهاي استان بر اثر سيل تخريب شده و يا آسيب ديده، بيان کرد: يکهزار و 855 واحد شهري و 15 هزار و 550 واحد مسکوني روستايي به طور کامل تخريب شده، پنج هزار و 875 واحد مسکوني شهري و 12 هزار و 247 مسکن روستايي نيز آسيب ديده اند و نيازمند تعمير هستند.
رضايي اضافه کرد: 2 هزار و 373 واحد تجاري شهرها تخريب شده و سه هزار و 420 واحد نيز آسيب ديده که اين تعداد در روستاها به ترتيب 215 و 149 واحد است.
به گفته وي وسايل هفت هزار و 730 خانوار شهري و 27 هزار و 797 خانوار روستايي از بين رفته و 634 خودرو نيز آسيب ديده است.
7269/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان

همایون عمودی زاده اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و صدای مشاور ۱۴۸۰ جزو فعالیت‌های سازمان بهزیستی در راستای ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی است.

وی اضافه کرد: ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع اورژانس اجتماعی و همچنین شناسایی آسیب‌های اجتماعی نو پدید با توجه به گستردگی اهداف، سازمان بهزیستی بسیار مهم است.

 مدیرکل بهزیستی لرستان از فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در استان به صورت دولتی و غیردولتی به جامعه هدف خبرداد و افزود: در زندگی امروز با توجه به استرس‌ها و اضطراب‌هایی که در زندگی وجود دارد همه مردم نیازمند خدمات مشاوره‌ای هستند و از آنجا که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است موجب به وجود آمدن چالش‌هایی در زندگی افراد شود لذا خط تلفنی صدای مشاور سازمان بهزیستی، برای ارائه خدمات مشاوره رایگان فعال است.

عمودی زاده تصریح کرد: این سامانه تلفنی همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۴ به صورت رایگان فعال است.

وی از فعالیت ۱۱ مرکز اورژانس اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این مراکز آمادگی لازم برای ارائه خدمات به جامعه هدف در لرستان را دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان