Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@10:23:43 GMT

دینامو بخارست قهرمان لیگ هندبال رومانی شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۳۱۳

دینامو بخارست قهرمان لیگ هندبال رومانی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم هندبال دینامو بخارست که علیرضا موسوی و سعید حیدری را در اختیار دارد به عنوان قهرمانی لیگ رومانی رسید. تیم چسمه بخارست که برادران استکی را در اختیار دارد در رده چهارم لیگ رومانی قرار گرفت. این تیم چند روز پیش به عنوان قهرمانی چلنج کاپ اروپا رسیده بود.

تیم استوا بخارست نیز که محسن باباصفری دیگر لژیونر ایران را به خدمت دارد در در پایان لیگ رومانی در رده ششم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هندبال بوزائو نیز که شاهو نصرتی را در اختیار دارد برای ماندن در لیگ رومانی دو هفته دیگر باید مسابقه دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رومانی عنوان قهرمانی برنا لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز

رومانی از راه‌انداری یک مسیر سبز اقتصادی به ارزش ۲.۱۵ میلیارد دلار در میان فشارهای وارده بر بخش‌های زیست‌محیطی جهان رونمایی کرد و از عرضه اوراق قرضه سبز برای اجرای پروژه‌های پایداری خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، رومانی طی اقدامی دوستدار محیط زیست، اولین اوراق قرضه سبز خود را راه‌اندازی و دو میلیارد یورو معادل ۲.۱۵ میلیارد دلار برای پروژه‌های سازگار با محیط زیست و جذب سرمایه‌گذاران پایدار جمع‌آوری کرد.

اقتصاد پایدار با اوراق قرضه سبز در رومانی

رومانی با انتشار اولین اوراق قرضه سبز خود، ورود قابل‌توجهی به دنیای مالی پایدار داشته است. این اوراق به ارزش دو میلیارد یورو به‌تازگی راه‌اندازی شده و با پیشنهادات بیش از ۱۰ میلیارد یورویی توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. سررسید این اوراق فوریه ۲۰۳۶ و شروع قیمت‌گذاری آن از ۳۰۰ واحد پایه نسبت به سوآپ‌های میانی بود که ۴۵ واحد پایه کمتر از راهنمایی اولیه است.

رومانی همچنین اعلام کرد که دو میلیارد یورو از یک اوراق قرضه متعارف یورو ۲۰۳۱ جمع‌آوری و پیشنهادات ۶.۵ میلیارد یورویی ارائه خواهد کرد. این انتشار اوراق سبز پس از بیش از یک‌سال تلاش برای آماده‌سازی‌های لازم توسط پایتخت کشور، بخارست، انجام گرفته و و رئیس خزانه‌داری رومانی، برنامه‌هایی را برای این انتشار به اندازه معیار، با هدف نیمه اول سال ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته است. این کشور قصد دارد ناشر سالانه اوراق قرضه سبز با تمرکز بر حجم کمتر باشد.

طبق بیانیه منتشر شده، اوراق قرضه سبز برای تأمین مالی پروژه‌هایی با مزایای زیست‌محیطی طراحی شده‌اند. دولت‌ها در سراسر اروپا، اوراق قرضه سبز قابل‌توجهی منتشر کرده‌اند و رومانی درآمد حاصل از این اوراق خود را به انرژی‌های تجدیدپذیر، حمل‌ونقل سبز، ساختمان‌های با انرژی کارآمد و احیای جنگل اختصاص خواهد داد. این کشور قصد دارد انتشار خالص اوراق قرضه یورو را به حداکثر ۶ میلیارد یورو در سال جاری کاهش دهد که نسبت به ۹.۵ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۳ کاهش داشته است.

شرکت خدمات مالی آمریکایی مورگان استنلی که در بخش‌های بانکداری سرمایه‌گذاری، کارگزاری بورس و مدیریت دارایی فعال است، در مورد قیمت‌گذاری رقابتی این اوراق اظهار نظر و به ارزش اوراق قرضه رومانی با توجه به رتبه‌بندی‌ها اشاره کرد. طبق اظهارات این شرکت، رومانی در ژانویه بر مبنای تقاضا، سرمایه‌گذاری‌های خود را روی این اوراق آغاز و چهار میلیارد دلار اوراق قرضه یورو برای سال‌های ۲۰۲۹ و ۲۰۳۴ منتشر کرده است. با چشم‌اندازهای پایدار آژانس‌های رتبه‌بندی، سرمایه‌گذاری اوراق قرضه سبز رومانی گامی اساسی به سوی سرمایه‌گذاری پایدار و پروژه‌های زیست‌محیطی است.

کد خبر 738705

دیگر خبرها

  • کشف قطعات پهپاد در مرز رومانی و اوکراین
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید