Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه در زمان عملیات آزادسازی خرمشهر، تعداد نیروها و تجهیزات و امکانات ایران در مقابل دشمن قابل مقایسه نبود و دشمن از نیروهای انسانی بیشتری برخودار بود، گفت: مقاومت در مقابل دشمنان نیازمند استفاده از تجربیات دفاع مقدس است. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار سید یوسف مولایی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز با  در  امامزاده محمد (ص) کرج برگزار شد، اظهار داشت: سوم خرداد در میان ایام مربوط به دفاع مقدس یک روز عادی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرز| فتح خرمشهر مقدمه پیروزی‌های دیگر رزمندگان در دفاع مقدس بودشهرکرد| فتح خرمشهر سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر دادعملیات آزادسازی خرمشهر استراتژی جنگی ایران را به تهاجمی تغییر داد

وی با بیان اینکه این روز، روزی مهم در تاریخ 8 سال دفاع مقدس است، افزود: سوم خرداد از ایام‌الله است و با توجه به شرایط کنونی گرامیداشت این روز ضروری است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه مطالعه و عبرت گرفتن از سوم خرداد لازم است، بیان کرد: امروزه مقاومت در مقابل دشمنان نیازمند استفاده از روش و فرمول دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر است.

مولایی با بیان اینکه 34 روز مقاومت اسطوره‌ای مردم خرمشهر با دستان خالی، بدون امکانات و نیروی مسلح آموزش دیده در مقابل رژیم بعث عراق در تاریخ ماندگار شد، گفت: در زمان عملیات آزادسازی خرمشهر، تعداد نیروها و تجهیزات و امکانات ایران در مقابل دشمن قابل مقایسه نبود و دشمن از نیروهای انسانی بیشتر، تجهیزات زرهی، اطلاعات، تحرک و تمام عناصر فیزیکی را دشمن در اختیار داشت، ما در آن زمان فقط نیروی نظامی تازه جذب شده و آموزش دیده داشتیم و تجارب عملیاتی کم بود.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه رزمندگان تمسک به آیات الهی را در عملیات بیت المقدس و سه عملیات قبل از آن سرلوحه خود قرار دادند، گفت: فراموش نکنیم در سایه توکل به خدا و ائمه اطهار، امید به یاری امام زمان (عج) و پیرو ولایت بودن و نیز وحدت و همراهی مردم می توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۰۰ هزار مهمان نوروزی از جاذبه‌های خرمشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خواست‌خدایی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره ورود مسافران نوروزی به خرمشهر اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر مهمان نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ۱۴۰۳ از این شهرستان بازدید کردند.

فرماندار خرمشهر اضافه کرد: در این مدت هشت هزار و ۷۵۹ نفر از ظرفیت گردشگری آبی خرمشهر استفاده کردند و ۳۴ هزار و ۵۶۰ نفر از یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس در این شهرستان بازدید کردند.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرمشهر در حال خدمت رسانی و مهیا کردن امکانات لازم برای مسافران نوروزی هستند و زیرساخت‌های خدماتی مانند آب، برق، اسکان و امنیت فراهم شده است.

فرماندار خرمشهر یادآور شد: استفاده از جاذبه‌های آبی رودخانه کارون در تعطیلات نوروز از طریق اسکله‌های مسافری بندر خرمشهر و یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس مقصد اصلی مسافران نوروزی در خرمشهر است.

کد خبر 6062095

دیگر خبرها

  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • بازدید بیش از ۱۰۰ هزار مهمان نوروزی از جاذبه‌های خرمشهر