Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:37:23 GMT

تیم‌های «کریمه» و «موج نوین» به نیمه نهایی صعود کردند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۴۸۷

تیم‌های «کریمه» و «موج نوین» به نیمه نهایی صعود کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله حذفی مسابقات والیبال جام رمضان قم بامداد پنج شنبه با برگزاری ۲ مسابقه آغاز شد و تیم‌های والیبال کریمه و موج نوین با شکست دادن حریفان خود به نیمه نهایی صعود کردند.

در این مسابقات که در سالن دانشگاه شهاب دانش برگزار می‌شود تیم کریمه در دیدار برابر مهر الف ۲ بر صفر پیروز شد. محمد عزتی از تیم کریمه و محمد باقر ملایی از تیم مهر الف به عنوان ارزشمندترین بازیکنان میدان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم والیبال موج نوین در مسابقه برابر جعفریه ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. محمد امین شریف بازیکن تیم موج نوین و امیر حسین شعبانی بازیکن تیم جعفریه بازیکنان منتخب کمیته فنی این مسابقات در این دیدار بودند.

با برگزاری ۲ مسابقه دیگر از مرحله پلی آف، پازل مرحله نیمه نهایی والیبال جام رمضان قم تکمیل می‌شود. همچنین مسابقات رده سنی نوجوانان جام رمضان نیز در سالن شهید رضائیان برگزار می‌شود.

کد خبر 4624369

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال قم جام رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با شکست ۳-۰ مقابل آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به حداقل رسید. یورگن کلوپ پس از این شکست در نشست خبری پس از بازی در مورد احتمال کامبک در دیدار برگشت گفت:«آیا می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگر خوب بازی کنیم. آیا می توانیم ۳-۰ پیروز شویم؟ هیچ نظری ندارم. اما در حال حاضر این مهم نیست. اکنون باید ریکاوری کنیم و باید واقعاً احساس بدی داشته باشیم. این مهم است.»

لیورپول با تمام قوا به برگامو رفت و مقابل تیم آماده جان‌پیرو گاسپرینی قرار گرفت تا همانطور که کلوپ گفت «با تمام توان» برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بجنگند.

تلاش‌های لیورپول از همان ابتدای بازی آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه ۷ یکی از گل‌ها را جبران کنند. لوئیز دیاز از سمت چپ حرکتی عالی را آغاز کرد، پاس او اما از همه گذشت و سپس به سوبوسلای رسید، تلاش این هافبک ناموفق بود اما توپ در ادامه به آرنولد رسید و سانتر به دست راجری برخورد کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

ثانیه‌هایی بعد و پس از اینکه VAR پنالتی را تایید کرد، محمد صلاح پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت راست گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال