Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:53:19 GMT

پوریا در اجلاس جهانی بدمینتون در چین

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۵۵۸

پوریا در اجلاس جهانی بدمینتون در چین

رئیس فدراسیون بدمینتون در اجلاس جهانی این رشته در چین حضور یافت. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون به همراه مهدی انوری رئیس کمیته تحقیقات و پژوهش فدراسیون بدمینتون کشور و معاون توسعه بدمینتون آسیا به منظور شرکت در اجلاس جهانی بدمینتون و مجمع سالیانه بدمینتون آسیا امروز پنجشنبه در اجلاس جهانی که در شهر نانینگ چین آغاز می‌شود، حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجلاس جهانی بدمینتون  امروز دوم خرداد  برگزار می‌شود و همچنین نشست مجمع سالیانه بدمینتون آسیا در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه جاری در همین شهر برگزار خواهد شد.

در اجلاس سالیانه بدمینتون آسیا انتخابات رئیس، نایب رئیس، دبیرکل برگزار خواهد شد و همچنین در مورد برنامه ریزی‌ها، مسابقات بین المللی و سایر موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر می گردد.

نشست اجلاس جهانی بدمینتون و مجمع سالیانه فدراسیون آسیایی در روزهای دوم لغایت چهارم خرداد ماه جاری با حضور مسوولان جهانی و آسیایی این رشته در شهر نانینگ چین برگزار می شود.

دعوت از ثریا آقایی به کمپ تمرینی پیشرفته فدراسیون جهانی بدمینتون

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بدمینتون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدمینتون بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت