Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فریدون رحمانی مدیرعامل کارخانه سیمان کرمان با بیان اینکه صنعت سیمان وابسته به معدن است گفت: اگر نتوانیم در معدن انفجاری داشته باشیم و سنگ آهک استخراج کنیم یکی از خطوط تولید متوقف می‌شود و این موضوع بر درآمد شرکت و حقوق و مزایای کارگران تاثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالت بدبینانه ممکن است تعدیل نیرو داشته باشیم.

مدیرعامل کارخانه سیمان درباره کاهش مزایای مزد کارگران گفت: شرکت گاز در زمستان گاز کارخانه را قطع کرد و کاهش مزایای مزدی کارکنان مربوط به این موضوع است و ربطی به عبور خط لوله گاز ندارد.

وی افزود: در حال رایزنی با شرکت گاز، پیمانکار و مسئولان استانی برای رفع مشکل هستیم.

رنجبر نماینده کارگران کارخانه سیمان کرمان نیز گفت: با عبور لوله خط گاز و ممنوعیت انفجار در معدن سیمان عملا یک خط تولید متوقف و این باعث نگرانی کارگران این کارخانه شده است.

وی بیان داشت: با عبور لوله خط گاز و ممنوعیت انفجار در معدن سیمان عملا یک خط تولید متوقف شده و این باعث نگرانی کارگران این کارخانه شده است.

رنجبر عنوان کرد: کارگران این کارخانه سه میلیون تومان حق و حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

ممنوعیت انفجار در معادن شرکت سیمان کرمان به دلیل عبور خط لوله گاز، کارگران این کارخانه را بابت آینده شغلی خود و دریافت حقوق و مزایا نگران کرده است.

انتهای پیام/ح

 تعدیل نیرو درکارخانه سیمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه سیمان تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) نحوه تولید کره در یک کارخانه پاکستانی (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان