Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@16:45:32 GMT

​شهرآوردی در غیاب محرومان کتک کاری!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۶۹۹

​شهرآوردی در غیاب محرومان کتک کاری!

​دویست و چهارمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"شهرآورد اصفهان در غیاب محرومان کتک کاری" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به شهرآورد بانوان اصفهان میان تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن دارد. این دوتیم در حالی به مصاف هم می‌روند که دیدارهای هفته قبل خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. ذوبی‌ها در این دیدار ٣بازیکن خود را نیز به دلیل درگیری‌های لفظی، فیزیکی و کتک کاری‌های هفته گذشته برابر شهرداری سیرجان به خاطر محرومیت در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"همان تیم ترسناکی که مهر و موم‌ها می‌شناختیم" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به تحلیل عملکرد سپاهان فصل ٩٨-٩٧ با فصول قبل‌تر پرداخته است. در قسمتی از این مطلب آمده است:

تیمی که فصل قبل برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید امسال با خریدهای خوب تا آخرین بازی لیگ برای قهرمانی جنگید. سپاهان در این فصل آمار خوبی از خود به جا گذاشت، عنوان آقای گلی لیگ، بیشترین پاس منجر به گل توسط محمد کریمی، عنوان ١٧بازی متوالی بدون شکست که رکورد ١٦بازی بدون پرسپولیس را نیز از پیش رو برداشت. سپاهان در این فصل ٤٦گل به ثمر رساند که ١٥گل بیشتر از فصل قبل بود؛ زرد پوشان در این فصل تنها ٢شکست را تجربه کردند که فصل قبل ۱۳ بار شکست خوردند.

"پارسال ذوب آهن مشتری‌ام بود" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و چهارمین شماره "فوتبال اصفهان"است که به نقل از فراز امامعلی مهاجم جوان تیم پیکان بیان شده است که وی از پیشنهادات فصل قبل خود صحبت کرده و می‌گوید: فصل گذشته پیشنهادات خوبی از ذوب آهن و فولاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم با قرارداد پایین تر در تیم خودم پیکان بمانم. در سال جاری با تامل بیشتری به پیشنهاداتم فکر کرده و تصمیم می‌گیرم.

"همه اسدی را می‌خواهند"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان ذوب آهن تیم فوتبال بانوان سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان فوتبال اصفهان لیگ برتر فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه از سوی دشمن قرار داریم و بهترین اسلحه برای مبارزه در این جنگ ترویج امید، اعتماد و آگاهی‌سازی صحیح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان اظهار کرد: ما در یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه از سوی دشمن قرار داریم و اگر به دنبال پیروزی در این نبرد هستیم، باید به نقش رسانه‌ها در این پیروزی که بسیار حائز اهمیت است، توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بهترین اسلحه برای مبارزه در این جنگ ترکیبی ترویج امید و امیدآفرینی است، افزود: از این تهاجم ضربه‌هایی به جسم و روح کشور ما وارد و در بعضی موارد منجر به بروز بی‌اعتمادی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اصحاب رسانه تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این جلسات به‌طور مستمر انجام گیرد و در آن امیدآفرینی در کنار اعتمادسازی شکل گیرد.

مهروی‌پور تاکید کرد: در حوزه اعتمادسازی، آگاهی‌سازی صحیح نیز بسیار حائز اهمیت بوده و جامعه رسانه‌ای اصفهان نیز به طور قطع نسبت به این موضوع حساس است.

وی ادامه داد: امیدآفرینی، اعتمادسازی و آگاهی‌سازی باید با یک مشارکت‌آفرینی پی‌ریزی و پیگیری شود، از این‌رو بر آن شدیم که در سال جاری به‌طور ویژه به موضوع رسانه و بررسی نقش آن در فرهنگ‌سازی جامعه بپردازیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های شهری گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری کمک به مرجعیت رسانه‌های داخلی به‌ویژه رسانه‌های استانی و شهر اصفهان است و باید با مشارکت یکدیگر این مهم را رقم زنیم.

کد خبر 747854

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟