Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:39:56 GMT

اعزام یک تیم پزشکی به محل اطراق عشایر بجنورد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۷۸۵

اعزام یک تیم پزشکی به محل اطراق عشایر بجنورد

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: یک تیم‌ تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی همزمان با گرامیداشت سالروز سوم خرداد به محل اطراق عشایر بجنورد اعزام شد.

عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد، یک تیم‌ تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح "شهید رهنمون" به محل اطراق عشایر، واقع در تخته ارکان شهرستان بجنورد اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیشترین مشکلات و بیماری های عشایر را بیماری پوستی، گوارشی و انگلی عنوان کرد.

 

برجی اظهارداشت: در راستای اجرای این طرح 45 نفر از عشایر این منطقه ویزیت شده و داروی رایگان در بین بیماران توزیع شد.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی همچنین از برگزاری مراسم سالروز سوم خرداد همراه با نمایشگاه تصویری با موضوع "دفاع مقدس، غذا و دارو" در محل مرکز بهداشت شهرستان بجنورد خبر داد.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس روزه اولی ها کانون های مساجد مسجد دختران روزه اولی ماه مبارک رمضان خراسان جنوبي روزنامه بجنورد خراسان شمالی تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سید علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان سه شنبه ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند،‌ افزود: اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور گفت: برای بهره‌مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است. که در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت‌نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم