Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال راهی برای درآمدزایی ارزی برای این باشگاه است. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس در تلاش است قبل از بازی روز چهارشنبه هفته آینده این تیم با سپاهان پرداختی به بازیکنان و مربیان خارجی خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از برانکو دیگر نفرات خارجی پرسپولیس چند ماه است که حقوق نگرفته‌‌اند.

* با وجود اینکه سازمان لیگ تاکید دارد دیدار سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سهمیه تماشاگران دو تیم در ورزشگاه نقش جهان 50،50 خواهد بود اما به پرسپولیسی‌ها اطلاع داده شده است که تکلیف نهایی این قضیه روز شنبه مشخص خواهد شد.

* مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش است در فصل نقل و انتقالات حداقل دو بازیکن این تیم  را ترانسفر کرده و درآمد ارزی از این راه داشته باشد.

تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص شد/ برگزاری جلسه هیئت رئیسه در صورت قهرمانی پرسپولیس

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان