Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:27:40 GMT

یک گیلانی به اردوی تیم ملی پاراکانو دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۸۴۳

یک گیلانی به اردوی تیم ملی پاراکانو دعوت شد

رشت - ایرنا - نادر عیوضی از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی پاراکانو دعوت شد.

‌مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون قایقرانی، شش ورزشکار به مرحله پنجم اردوی تیم ملی پاراکانو دعوت شدند که از این تعداد یک ورزشکار از گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید علیپور افزود: بر این اساس و طبق اعلام کادر فنی تیم ملی پاراکانو، نادر عیوضی از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شد و این ورزشکار شایسته گیلانی که تاکنون در رشته‌های مختلف قایقرانی مقام و مدال‌های ارزشمندی را کسب کرده، باید به همراه سایر دعوت شدگان از ششم خردادماه جاری در اردوی تیم ملی که در تهران برپا می‌شود، حضور یابند.
پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی پاراکانو کشور زیر نظر کادر فنی این تیم تا ۲۴ خراد ماه جاری در دریاچه آزادی تهران ادامه خواهد یافت و ملی پوشان زیرنظر مربیان تمرینات خود را دنبال می‌کنند.
تیم ملی قایقرانی پاراکانو ایران خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک آماده می‌کند.
۷۲۸۵ / ‏‬ ۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قايقراني تيم ملي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان