Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ رییس فدراسیون فوتبال تایید کرد که قرارداد با ویلموتس سه ساله و پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری، درباره سفر به بلژیک و عقد قرارداد با مارک ویلموتس، گفت‌: به دلایل خاص کشور به بلژیک رفتیم تا شرایط انتقال پول و نحوه اقامت این مربی بلژیکی در کشور ایران را را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که دو جلسه پنج ساعته با ویلموتس در بروکسل برگزار شده است، افزود: قراداد " مارک ویلموتس" دو برابر قراداد "کارلوس کی‌روش" بند خواهد داشت و تمامی سفرها و اعزام‌های وی با دستور فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد.
تاج تأیید کرد که قراداد"ویلموتس" سه ساله و تا پایان جام جهانی خواهد بود. برچسب ها: مهدی تاج ، فدراسیون فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

به گزارش "ورزش سه"،  هوشنگ نصیرزاده در خصوص جدایی خمس گفت: آقای خمس گفت باتوجه به شرایط من می‌خواهم بروم. ما گفتیم الان اتفاقی نیفتاده که گفت سفارت به ما توصیه کرده که از ایران خارج شویم.

وی افزود: گفتیم چرا سفیر خودتان در ایران است و مطمئن باشید مشکلی نیست و می‌توانید در ایران بمانید. گفتند نه می‌خواهم بروم. کمی هم حساس شده بود، هم خودش و هم دستیارانش. خودشان گفتند میخواهیم قرارداد را فسخ کنیم و بلافاصله هم از ایران رفتند.

مدیرعامل تراکتور همچنین در پاسخ به این سوال که روند انتخاب جانشین او به چه شکلی بوده است، عنوان کرد: ما به سرعت با بازی دیگری مواجه بودیم و فقط آقای نصرتی را داشتیم به همراه آقای عسگری. در این بین آقای نصرتی گفتند در فضای مجازی به ما فحاشی کردند و نمی‌توانم بمانم اما فقط این یک بازی است.

نصیرزاده با اشاره به اینکه مراحل عقد قرارداد با سرمربی روس تبار نهایی شده بود، در خصوص علت منتفی‌شدن انتخاب این سرمربی اظهار داشت: سپس با آقای بردیف کار را پیش بردیم و یکباره گفتند باتوجه به اینکه در روسیه قرارداد دارند، دو ماه بعد می‌توانند بیایند.

دیگر خبرها

  • بند اخراج در قرارداد ناگلزمان: حواست را جمع کن!
  • شکایت عجیب سرمربی استقلالی | ویلموتس حداقل یک درخت کاشت!
  • ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
  • ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به بازی استقلال - شمس آذر
  • افشاگری در مورد خمس؛ بله فدراسیون فوتبال به او پیشنهاد داد
  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟