Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شهروندخبرنگار ما تصاویری زیبا و  جذاب از طبیغت بهاری روستای اوزان در شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی را ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار  - آذربایجان شرقی (روستای اوزان )

بیشتر بخوانید: گردش یک روز زیبا در دشت گل + فیلم 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصاویر با کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دهیار روستای هندوآباد اردستان گفت: به منظور حمایت از خانه دار شدن جوانان، عملیات ساخت ۷۰ واحد مسکونی به شکل انبوه سازی تا دو ماه آینده به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این روستا آغاز می‌شود.
حسن صدوق افزود: در یک سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان برای اجرای آسفالت و بلوار خیابان اصلی این روستا، کانیو گذاری و سنگ فرش معابر روستا هزینه شده است.
وی ادامه داد: همچنین برای حمایت از ورزش در این روستا نیز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی و زیرسازی و فنس کشی به کمک خیران اجرا شده است.
وی با بیان اینکه در راستای ایجاد درآمد پایدار و حمایت از اشتغال بانوان یک کارگاه قالی بافی با اشتغال ۱۵ نفر هم در این روستا راه اندازی شده است، افزود: همچنین تا چند ماه آینده کارگاه بلوک زنی دهیاری نیز راه اندازی می‌شود.
دهیار هندوآباد به احیای هنر‌های گلیم بافی وجاجیم بافی از صنایع دستی فراموش شده در روستا به همت یکی از جوانان شهرستان و توسعه برخی رشته‌های هنری در این روستا اشاره کرد و گفت: با تلاش روستائیان نیز کارگاه خراطی راه اندازی شده است.
حسن صدوق، در راستای حمایت از تولید و اشتغال ۱۰ پلاک کارگاهی را در حال تفکیک و واگذاری به متقاضیان دانست و افزود: همچنین ۵ هکتار زمین به طرح هادی روستا الحاق و برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • کندوان؛ پنجمین روستای پربازدید ایران
  • کندوان پنجمین روستای پربازدید ایران
  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد
  • توزیع کود یارانه دار در استان
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • جلوه گری بهار در تپه تاریخی مرادخان چی روستای توآباد + فیلم
  • جلوه‌ای از طبیعت روستای پیه دره در استان اردبیل + فیلم
  • طبیعت بهاری روستای حصار در قالب تصاویر
  • نگاهی به جاذبه‌های طبیعی در نقاط مختلف بوئین میاندشت