Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور سالروز فتح خرمشهر را روز ایستادگی و مقاومت در تاریخ دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر و عملیت بیت‌المقدس آغازی برای شکست‌های پی در پی دشمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سرهنگ «حسین مصطفی پور» در نشست خبری امروز(پنج‌شنبه، ۲ خرداد) با اصحاب رسانه به‌مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد با تاکید بر ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه گفت: نباید اجازه دهیم حماسه‌های دفاع مقدس برای جوانان غیرقابل باور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خواستار بهره‌گیری از ابزار هنری جهت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس شد و بیان کرد: باید آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس هنرمندانه و با جذابیت به نسل جوان منتقل شود.

 

وی با اشاره به سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را روز ایستادگی و مقاومت در تاریخ دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: آزادسازی خرمشهر و عملیت بیت‌المقدس آغازی برای شکست‌های پی در پی دشمن بود.

 

مصطفی پور با اشاره به اتحاد بلوک شرق و غرب با صدام علیه ایران گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس و پایان‌بخش توهمات دشمن بود که تا داخل خاک خود عقب‌نشینی کردند.

 

وی حماسه خرمشهر را الگویی برای مقابله با هجمه‌های امروز دشمن علیه ملت ایران دانست و بیان کرد: با این حجم از حملات و توطئه‌های دشمن، خرمشهرهای بسیاری پیش رو داریم، ایمان و توکل به خدا و پیروی از ولایت فقیه هر هدف به‌ظاهر ناممکنی را ممکن کرده و باید حماسه خرمشهر الهام‌بخش خرمشهرهای اقتصادی امروز باشد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر دشمن تصریح کرد: باید با ترویج فرهنگ دفاع مقدس از این گردنه سخت به سلامتی عبور کنیم تا خرمشهری را به دست دشمن ندهیم که مجبور شویم برای  آزادسازی آن شهید دهیم.

 

وی با انتقاد از کم‌کاری در ترویج حماسه سوم خرداد اظهارداشت: باید این حماسه را هنرمندانه پرورش داده و در قالب‌های هنری مختلفی چون فیلم، کتاب، تئاتر و غیره در جامعه تبیین کنیم.

 

مصطفی پور در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در سراسر گیلان اشاره و با بیان اینکه ۲۶۰ شهید عملیات بیت المقدس گیلانی بودند ادامه داد: ۱۷ عنوان برنامه در این ایام برگزار می‌شود که امروز همه شهرهای گیلان میزبان یادواره شهدای بیت‌المقدس هستند.

 

وی از افتتاح ۱۹ واحد مسکن محرومین خبرداد و گفت: همچنین کلنگ احداث ۱۰ واحد مسکونی دیگر در این ایام به رمین زده می‌شود.

 

مصطفی پور برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، ویزیت رایگان در مصلاهای نماز جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تشکیل حلقه‌های صالحین بسیج را از دیگر برنامه‌ها اعلام و بیان کرد: مراسم خاطره‌گویی دفاع مقدس با حضور راویان و پیشکسوتان این عرصه در مساجد دایر می‌شود.

 

به گفته وی، برپایی میزخدمت در مصلاها، برگزاری نشست‌های بصیرتی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، توزیع سبد کالا بین محرومین، برپایی سفره ساده افطار، برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن روزه اولی ها ماه رمضان مجلس روزه اولی ها کانون های مساجد دختران روزه اولی مسجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد خسارت سیل خاطره گویی دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی مساجد گیلان فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند

سرهنگ امیرحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور و یادمان شهدای گمنام در سطح استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: سهم زیارت شهدای گمنام شهرستان‌ها افزون بر ۱۵ هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.

وی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس استان نیز بازدید داشته‌اند.

وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌ها و باغ‌موزه توسط گردشگران و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بوده است.

به گفته وی در همه یادمان‌های دفاع‌مقدس و باغ‌موزه راهنمای گردشگری و راوی برای مسافران و کاروان‌ها حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند