Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@23:52:10 GMT

کشف انبار ۵ میلیاردی داروهای غیر مجاز

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۹۵۵

به گزارش ایلنا، سردار محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپو داروهای غیر مجاز در شهرستان "قدس"، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار بزرگ انواع داروهای خارجی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد انبار شده و ۲ متهم را دستگیر و به بررسی محل  داروها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از انبار مشخص شد، متهمان علاوه بر تولید و لیبل زنی انواع پودرهای مکمل ورزشی غیر بهداشتی اقدام به نگهداری مقادیر قابل توجهی انواع داروها و لوازم بهداشتی ایرانی و خارجی غیر مجاز در شرایط غیر بهداشتی می کردند که  محل انبار بلافاصله پلمب شد.  

سردار خانچرلی با اشاره به ارزش ۵ میلیارد ریالی  محموله کشف شده بر اساس برآورد کارشناسان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده  تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ عبداله چولکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

­

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات بدست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه ای، هولوگرام و مهرهای مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

­

سرهنگ چولکی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدام سریع متهمان را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

دیگر خبرها

  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • دارو زباله نیست!
  • ۷ داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • هفت داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور