Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز باری دیگر تاریخ فتح خرمشهر تکرار می‌شود و  مانند ۳۷ سال گذشته محکم و پایدار ایستاده‌ایم و بعد از این نیز ایستادگی خواهیم کرد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در همایش مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر برای جهان اهمیت ویژه‌ای دارد و نقطه عطفی در طول 8 سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزی که خرمشهر آزاد شد نام ایران در همه جا به گوش رسید و درخشید، همچنان که امروز نام ایران در صدر است و می‌درخشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در حماسه خرمشهر نام رزمندگان اسلام در همه جای جهان مطرح شد و همه متوجه شدند که صدام متجاوز است.

1150 برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در خراسان شمالی اجرا می‌شودشهرکرد| فتح خرمشهر سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر دادالبرز| فتح خرمشهر مقدمه پیروزی‌های دیگر رزمندگان در دفاع مقدس بود

قاسمی با اشاره به اینکه شرایط امروز ایران با آن زمان مشابه یکدیگر است تصریح کرد: در آن دوران نیز ما به شدت در محاصره بودیم و دشمن بین‌المللی قبول نمی‌کرد که ایران از خودش دفاع می‌کند تا اینکه خرمشهر آزاد شد و همه متوجه شدند. 

وی خاطرنشان کرد: امروز شرایط همین است و یک بار دیگر پیروزی ایران مانند آزادسازی خرمشهر تکرار می‌شود و همه متوجه می‌شوند که کشور ایران از خود دفاع می‌کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: امروز باری دیگر تاریخ فتح خرمشهر تکرار می‌شود و مانند 37 سال گذشته محکم و پایدار ایستاده‌ایم و بعد از این نیز ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رضا غیرتی شامگاه چهارشنبه  افزود: ۵۶ خانوار این روستا در خوابگاه‌های دانش آموزی شهر آبیز اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی سد‌ها در حال سرریز شدن است عنوان کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای در محور‌های مختلف از جمله حاجی آباد به سمت مهمانشهر دچار آسیب شده است.

فرماندار شهرستان زیرکوه با اشاره به آبگرفتگی برخی از روستا‌ها نیز گفت: این آبگرفتگی‌ها به دام روستاییان و اراضی کشاورزی خسارت وارد کرده است.

وی بیان کرد: همچنین برخی از منازل روستایی هم دچار آبگرفتگی شده که نیرو‌های هلال احمر در حال تخلیه آب هستند.

غیرتی گفت: اینک اسکان اضطراری در سطح روستا‌ها نداشته ایم، ولی نیرو‌های هلال احمر آمادگی لازم دارند.

وی تاکید کرد:راه‌های حاجی آباد به مهمان‌شهر بسته، نیرو‌های امنیتی مستقر شده اند و اجازه تردد نمی‌دهند.

بارندگی‌های شدیدی امروز نقاط مختلف استان خراسان جنوبی را در برگرفته و تمامی نیرو‌های امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

هواشناسی خراسان جنوبی امروز هشدار سطح نارنجی صادر و پیش بینی کرده که بارندگی‌ها تا جمعه ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت