Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@02:32:05 GMT

چاوشی برای «شبی که ماه کامل شد» خواند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۹۷۳

به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که «محمدحسین قاسمی» تهیه‌کننده فیلم از اکران عمومی آن از عید فطر خبر داده، در روزهای گذشته قرارداد همکاری بین محسن چاوشی و عوامل این فیلم منعقد و نهایی شده است.

محسن چاوشی  ضمن تائید این مطلب، اعلام جزئیات این همکاری را طبق قرارداد منعقد شده، در حوزه اختیارات دست‌اندرکاران فیلم دانست و اعلام کرد که این اثر به صورت اختصاصی برای این فیلم تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاوشی همچنین درباره آخرین تغییرات آلبوم جدیدش نیز توضیح داد که احتمالا 4 قطعه با اشعاری از مولانا و سعدی به آلبوم اضافه خواهند شد.

در خلاصه داستان شبی که ماه کامل شد آمده: «روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود. دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است و در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.»

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عید فطر شهر تهران عشق مهاجرت ایران محسن چاووشی شبی که ماه کامل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سریال، قطعه «چلچراغ» برای سریال «افعی تهران» با خوانندگی رضا یزدانی، آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است.

سامان مقدم کارگردانی سریال «افعی تهران» را بر عهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح ساعت ۸ به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

کد خبر 6080914 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین برخلاف منشور سازمان ملل است
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • حرکت جنجالی گوگل/ اخراج کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل
  • ابراز تاسف سازمان همکاری اسلامی از وتوی ضدفلسطینی آمریکا
  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی