Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف و ضبط ۲ تن قند تنظیم بازاری از یک منزل مسکونی در همدان خبر داد و گفت: یکی از عمده فروشان بازار همدان قندها را در منزل خود احتکار کرده بود.

وی با بیان اینکه با اقدام تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از یک منزل مسکونی در روستاهای اطراف همدان مقدار ۲ تن قند تنظیم بازاری و تعداد بیش از یک هزار عدد برچسب قند طرح تنظیم بازار کشف شد، گفت: برخورد با متخلفان اولویت تعزیرات حکومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان اضافه کرد: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر نگهداری مقدار زیادی قند در یک منزل مسکونی، گشت مشترک تعزیرات حکومتی با اقدام به موقع و فوری به محل مراجعه و مقدار ۲ تن قند ویژه تنظیم بازار و بیش از ۱۰۰۰ عدد برچسب مخصوص قند طرح تنظیم بازار که به طور ماهرانه‌ای از روی بسته‌ها جدا شده بود را کشف کردند.

حسن پور گفت: این پرونده برای رسیدگی به شعبه ویژه ارجاع و بلافاصله دستور تعطیلی واحد صنفی نامبرده در بازار صادر شد.

وی با قدردانی از مردم بابت کمک و همکاری با تعزیرات حکومتی گفت: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی است..

کد خبر 4624446

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی علیرضا حسن پور احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده حمل غیر مجاز ۳۱ هزار و ۴۵۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۹ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش سوخت کشف شده، کمتر از ارزش خودروی حامل بوده، ۹ میلیارد ۹۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۹ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار این تخلف را هنگام بررسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات