Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مبلغ قرارداد با ویلموتس مشخص شده اما از دو طرف قابل انتشار نیست چرا که سبب برو مشکلاتی می‌شود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ظهر امروز مجمع سالیانه هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در شهرکرد بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران با اشاره به جذب سرمربی برای تیم ملی ایران اظهار داشت: پس از کی‌روش باید یک سرمربی می‌گرفتیم که بین 50 تا 55 سال سن داشته و جوان باشد و در حوزه فوتبال تجربه و وقت لازم را داشته باشد، ویلموتس یکی از بهترین‌ها است زیرا هم تجربه و هم وقت کافی دارد، هر مربی بدون استثنا دوران افول و صعود، شکست و پیروزی و موفقیت‌هایی دارد که آقای ویلموتس هم از این امر مستثنا نیست.

وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد با ویلموتس مشخص شده اما از دو طرف قابل انتشار نیست افزود: بندهای قرارداد وی به دلیل مباحثی که معمولا پیش می‌آید مثل زمانی که کی‌روش را آوردیم، موجب مشکلاتی می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حداقل دو برابر بندهای قرارداد سرمربی قبلی است و نظارت و پایش قرارداد به صورت جدی انجام می‌گیرد، در ابتدا هم برای پیشگیری از ایجاد مباحث مختلف صراحتا گفتم سرمربی جدید هیچ‌گونه بیماری ندارد.

تاج با بیان اینکه تعداد دستیاران به دو تا سه نفر کاهش پیدا کرده، بیان کرد: دو دستیار ایرانی اضافه شده و در حوزه مالی چیزی نیست که در اختیار فدراسیون باشد، هیئت باید تصمیم‌گیری کند.

سفارت ایران در بلژیک خبر داد؛ ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد + عکساعزامی تیم ملی فوتبال روی میز جانبازان و معلولین به رقابت‌های جهانیتساوی تیم ملی فوتبال جوانان برابر تیم منتخب جوانان خوزستان

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه دولت از 3 ماه آخر سال گذشته هیچ کمکی نتوانسته به فدراسیون کند خاطرنشان کرد: محدودیت‌های مالی و بانکی زیاد داشته‌ایم اما باید ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهیم و تاکنون هیچ یک از ماموریت‌هایمان زمین نمانده است و توانستیم در همین شرایط دشوار که برای وارد کردن یک قطعه مشکل داریم، سرمربی خوب بیاوریم.

وی با بیان اینکه دو بازی با سوریه و کره جنوبی را حتما باید انجام دهیم و مشکلی هم نداریم، تصریح کرد: اسامی بازیکنان نیز تا دوشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده اعلام و آماده استفاده از سرمربی جدید می‌شویم.

تاج با بیان اینکه فوتبال بخشی از مسائل اجتماعی شده و بسیاری از کشورها امروز قدرت خود را به وسیله فوتبال به رخ دیگران می‌کشند، بیان کرد: داشتن داور بین‌المللی و شرکت در مسابقات بین‌المللی و بهترین بودن در فوتبال آسیا نیز قدرت کشور ما را نشان می‌دهد که همه جمع شدند، کمک کردند و چنین جریان مثبتی را به وجود آوردند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یکی از مشکلات انتقال وجه است، توضیح داد: بسیاری از موانع برطرف شده و در شرایط مالی که وجود دارد فکر می‌کنم در حوزه فوتبال موفق بوده‌ایم همچنین در کشورهای دیگر 70 درصد درآمد فوتبال از محل پخش رسانه‌ای فوتبال است اما در کشور ما این امر رایگان صورت می‌گیرد.

وی اشاره کرد: امروز صدها هزار تماشاچی را در ورزشگاه‌ها جمع می‌کنیم که این بزرگترین همایش مردمی است و میلیون‌ها نفر پای گیرنده‌های تلویزیونی و رادیویی فوتبال را دنبال می‌کنند که نشان می‌دهد فوتبال بخشی از جامعه شده و طبیعی است که حاشیه‌هایی نیز دارد.

تاج گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید در کشور آرایش دفاعی به خود بگیریم در فوتبال هم باید این هدف را تحقق بخشیم.

وی با بیان اینکه فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال هزینه‌هایش با هم متفاوت است، گفت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت بسیار مناسبی برای فوتبال ساحلی دارد.

ادامه داد: این ورزش کم هزینه و پرسود است و از حیث تماشاچی نیز در رتبه سوم قرار دارد و با اقبال خوب مردم روبه‌رو است که باید در استان چهارمحال و بختیاری توسعه یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی مناطق مختلف اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری در ورزش بانوان، آموزش و داوری بسیار موفق بوده است.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شد.

وی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب راهبرد‌های نوین در توسعه حسابداری در چهارمحال و بختیاری

در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آن‌ها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد