Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: سد خاکی «حاجیلر چای» در شهرستان ورزقان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می‌شود.به گزارش بلاغ،یوسف غفارزاده در بازدید استاندار و معاون عمرانی استانداری از پیشرفت عملیاتی سد «حاجیلر چای»  ورزقان، هدف از اجرای این پروژه را تأمین آب ۳۵ میلیون متر مکعب برای شرب  و  صنعت، ۱۰ میلیون متر مکعب آب برای کشاورزی به مساحت یک‌هزار هکتار و ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیون مترمکعب برای حیات رودخانه و اهداف زیست محیطی اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گفت: سد خاکی با هسته رسی «حاجیلر چای» ۷۱ متر از بستر رودخانه ارتفاع دارد، ارتفاع سد از پی  ۹۵ متر و طول تاج آن ۲۶۵ متر است و ظرفیت آب تنظیمی آن نیز 50.7 میلیون متر مکعب است.

غفارزاده با بیان اینکه این سد در حال حاضر بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار امیدواری کرد که عملیات اجرایی  این سد طبق  برنامه زمان‌بندی تا پایان خردادماه سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

 سد «حاجیلر چای» در خاروانا شهرستان ورزقان جنب  روستای قره‌قیه قرار دارد و برای اجرای آن تاکنون یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد

نخستین خانه شطرنج اسلامشهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نخستین خانه شطرنج اسلامشهر به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت شطرنج و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در آیین افتتاح خانه شطرنج اظهار داشت: خانه شطرنج اسلامشهر با هدف استعدادیابی و آشنایی بیشتر نونهالان، نوجوانان و جوانان با ورزش فکری شطرنج با اعتبار بالغ‌بر 10 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300 مترمربع و با 240 میز مخصوص شطرنج آماده‌سازی شده است‌.

وی افزود: با افتتاح این خانه علاقه‌مندان به رشته ورزشی شطرنج از این پس می‌توانند در لیگ‌های مطرح کشور حضور یابند‌.

در ادامه حجت‌الاسلام ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این افتتاحیه گفت: یکی از وظایف مسئولین نهادها و سازمان‌ها و ادارات توسعه سرانه ورزشی است و هرچقدر در این زمینه کار شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم ورزش در طول زندگی تأکید کرد: دوره جوانی انسان زمانی شکل می‌گیرد که از شخصیتی پرنشاط و امیدآفرین و خوش‌فکر و قوی برخوردار باشد که این موفقیت‌ها در کنار ورزش تحقق می‌یابد.

ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی اسلامشهر با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تولید به معنای ایجاد ارزش‌افزوده است، در هر فضایی که ارزش‌افزوده ایجاد شود وارد مرحله تولیدشده است، در همین راستا توسعه اماکن ورزشی باعث نشاط و شادابی و تحرک جامعه و در نهایت تولید در عرصه ورزش می‌شود.

تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند 500میلیارد تومان اعتبار است

در ادامه حمیدرضا یگانه رئیس هیئت شطرنج اسلامشهر با بیان برنامه‌های این هیئت خاطرنشان کرد: افتتاح خانه‌های شطرنج در محلات اسلامشهر، راه‌اندازی تیم پیشکسوتان شطرنج و حضور در لیگ، استعدادیابی نونهالان و نوجوانان، برگزاری کلاس مربیگری و داوری، برگزاری کلاس‌های شطرنج در مدارس و .... از مهمترین برنامه‌های هیئت شطرنج شهرستان اسلامشهر در این خانه است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود