Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: سه بازیکن ناشنوای رشته فوتسال این استان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

حمدالله چاروسایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور با حضور 32 بازیکن از پنجم خرداد ماه جاری به مدت پنج روز در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علی رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور علی اکبر احمدوند، محمدرضا گلپایگانی و مجید شاکری سه بازیکن ناشنوای همدانی را به این مرحله از اردو دعوت کرده است.
چاروسایی خاطرنشان کرد : با نظر سرمربی تیم ملی، 14 ورزشکار برگزیده از اردوی اول و 18 ورزشکار جدید در این اردو مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
نهمین دوره بازی های آسیایی هنگ کنگ و قهرمانی جهان سوئیس آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

** اسدآباد قهرمان بسکتبال جام رمضان غرب کشور شد
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: تیم اسدآباد عنوان قهرمانی بسکتبال جام رمضان غرب کشور را کسب کرد.
حمدالله چاروسایی افزود: این دوره مسابقات با حضور تیم های اسدآباد الف و اسدآباد ب ، یاران طوسیان و ستونهای گنگ کرمانشاه ، پاس ایلام ، قصر شیرین و کرمانشاه به میزبانی این استان برگزار شد.
وی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها و پس از انجام 21 بازی جذاب به مدت 2 شب ، تیم اسدآباد الف عنوان قهرمانی را به دست آورد.
چاروسایی خاطرنشان کرد: در این مسابقات که به صورت دوره ای برگزار شد تیم اسدآباد الف بدون باخت توانست مقام نخست را کسب کند.
اسدآباد یکی از قطب های پرورش نخبه های بسکتبال غرب کشور است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال تيم ملي مسابقات بين المللي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان