Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:34:42 GMT

باید با فروش غیرقانونی کدهای اقتصادی برخورد شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۲۹۰

باید با فروش غیرقانونی کدهای اقتصادی برخورد شود

مسئول کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان خواستار برخورد دادگستری استان با شرکت‌های کاغذی که کدهای اقتصادی را به صورت غیرقانونی می فروشند، شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، احمدرضا پزنده در نخستین جلسه کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار کرد: چگونه یک نفر می‌تواند ۳۸۰ شرکت در اصفهان به ثبت برساند و برای هر یک کد اقتصادی دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مهم نکته اساسی و کلیدی در اصفهان به شمار می‌رود.

مسئول کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رویکرد اصلی کمیسیون تجارت بررسی مسائل بخش صادرات و واردات استان است، بنابراین از تمامی ظرفیت های اقتصادی دستگاه های دولتی و حاکمیتی و بخش خصوصی در این راستا استفاده می شود.

پزنده خواستار برخورد دادگستری استان با شرکت های کاغذی که کدهای اقتصادی را به صورت غیرقانونی می فروشند،شد و افزود: چگونه یک نفر می تواند ۳۸۰ شرکت در اصفهان به ثبت برساند و برای هر یک کد اقتصادی دریافت کند .

وی بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان در حوزه تجارت خارجی و داخلی، حمل و نقل و گمرگ، حمایت از صادرات غیرنفتی، تامین زیرساخت های لازم برای استفاده از فن آوری اطلاعات در راستای توسعه تجارت الکترونیک، توسعه تجارت الکترونیک برای کاهش هزینه ها، افزایش فروش و بهبود بازاریابی محصولات تولیدی اعضا، توسعه برند محصولات تجاری اعضا در راستای افزایش فروش و سودآوری آنان، تسهیل ثبت مالکیت فکری محصولات تولیدی اعضا و بررسی راهکارهای حمایت از حقوق مالکیت فکری را جزو قلمرو کمیسیون تجارت اتاق عنوان کرد.

نصیر ضویی عضو کمیسیون تجارت در این جلسه تجارت الکترونیکی را یکی از حلقه های گمشده اقتصاد استان اصفهان برشمرد و گفت: شناسایی از ظرفیت های تولیدی و خدماتی در استان اصفهان نخستین گام تجارت الکترونیک است که فعالان اقتصادی با ظرفیت های یکدیگر آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه لجستیک کالا و خدمات صادرات و واردات در استان اصفهان انجام نمی شود، افزود:کمیسیون تجارت می تواند با تشکیل زنجیره تامین در حوزه صادرات و واردات کالا و خدمات در استان و فعال سازی بخش های مرتبط با تجارت نقش موثری در افزایش مبادلات تجاری اصفهان داشته باشد.

 به گزارش ایمنا، نخستین جلسه کمیسیون تجارت خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان در دوره نهم با حضور رییس، تیم مدیریت و اعضای کمیسیون در تالار هیئت نمایندگان اتاق برگزار شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتاق بازرگاني اصفهان تجارت دادستان اصفهان کد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو

پیمان یوسفی در ابتدای برنامه‌ی «قهرمان ایران» درباره تالو و ووشو، پلاتوی زیبایی پخش کرد

طرفداری | برای نخستین بار دو نامزد از میان قهرمانان ووشو در برترین‌های ایران کاندید شده‌اند.

زهرا کیانی و دیانا رحیمی دو ورزشکار شاخص کشورمان با کدهای ۲۰۶ و ۵۰۴ به ترتیب در دو بخش برترین بانوی ورزشکار و قهرمان فردا منتظر حمایت خانواده ووشو در این انتخاب مردمی می باشند.

شما می توانید کدهای اعلامی را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳ ارسال و یا از طریق اپلیکیشن روبیکا به نمایندگان ووشو ایران رای دهید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود
  • تعاون، کلید واژه تحقق شعار سال ۱۴۰۳