Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خدابنده لو رییس اوقاف و امور خیریه  شهرستان ابهر به خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر گسترش فرهنگ افطاری ساده و پهن کردن سفره‌های بی‌آلایش در ماه مبارک رمضان تأکید کرده‌اند، گفت: از جمله مزیت‌های سفره‌های افطاری ساده، اجتناب از تجملات، بهره‌مند شدن فقرا و مستمندان از این سفره  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در راستای اجرای طرح ضیافت الهی مراکز افق اقدام به برپایی  سفر‌های افطاری ساده به منظور اطعام نیازمندان  درجوار مقدس  امام زاده زید الکبیر، امامزاده  اسحاق  و امامزاده اسماعیل  این شهرستان کردند.

حجت الاسلام خدابنده لو تصریح کرد:با اجرای  این طرح   در شهرستان ابهر تا کنون هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند اطعام شدند.

وی یادآور شد: در قالب طرح ضیافت الهی همچنین محافل ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن کریم که در ۵ مسجد این شهرستان برگزار  می‌شود.   انتهای پیام/ن     اجرای طرح ضیافت الهی در شهرستان ابهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 98 سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ذخیره سازی۱۴۰هزارمترمکعب اب طرح های ابخیزداری شهرستان قوچان
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • برپایی سفره سلامت در مدارس خلخال
  • ممنوعیت و مجازات