Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با تأکید بر اینکه ملت ایران در سایه مقاومت قطعاً به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا خواهیم کرد گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ «جنگ، جنگ اراده‌هاست» و دشمن در برابر اراده باعظمت ملت هیچ غلطی نمی‌توانند بکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه در پادگان مرزیجران برگزار شد، با اشاره به ماه پر خیروبرکت رمضان گفت: در این ماه سفره باعظمت خداوند برای تمام عالم پهن‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف‌آبادی، با اشاره به اینکه این ماه کمک می‌کند که ما از وابستگی دنیایی نجات پیدا کنیم، اظهار کرد: فرصت‌هایی همه‌جانبه و بابرکتی در این ماه مبارک وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده‌های لازم را ببریم.

توطئه‌های دشمنان با وحدت ملی خنثی می‌شود

وی، با تأکید بر اینکه باید تحکیم وحدت و تقویت همبستگی عیدی ما باشد ادامه داد: همین وحدت و همبستگی ملی است که همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام‌جمعه اراک اضافه کرد: به لطف خداوند متعال همه شگردهای دشمن به برکت اقتدار نیروهای مسلح، هوشیاری ملت و رهبری الهی، ناچیز هستند و راه به‌جای نخواهند برد.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه برخی لندن نشینان و یا داخلی‌های غافل و خائن، با تحلیل‌های نادرست ملت را از دشمن پوچ می‌ترسانند، افزود: این در حالی است که کشورهای به‌اصطلاح ابرقدرتی چون آلمان، انگلیس، ژاپن و حتی اتحادیه اروپا وابستگی کامل به آمریکا دارند به‌گونه‌ای که حتی امنیت آن‌ها هم به آمریکا وابسته است.

مقاومت رمز موفقیت ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با تأکید بر اینکه ملت ایران در سایه مقاومت قطعاً به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا خواهیم کرد ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند «جنگ، جنگ اراده‌هاست» و دشمن در برابر اراده باعظمت ملت هیچ غلطی نمی‌توانند بکند.

امام‌جمعه اراک، بابیان اینکه ملت ایران برای خدا مبارزه می‌کند و نقشه‌های دشمنان نمی‌تواند تأثیری بر حرکت آن‌ها داشته باشد، گفت: ملت ایران در روز قدس نشان خواهند داد در برابر وعده‌های الهی محکم ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: شاه‌بیت کار صدام گرفتن خرمشهر بود که از جانب رزمندگان اسلام سیلی محکمی خورد و شجاعت آن‌ها سبب شد تا همه در خدمت جمهوری اسلامی بماند.

دری نجف‌آبادی، با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی و حاشیه‌ها نباید مانعی برای حضور کمرنگ ملت در روز قدس باشد، اظهار کرد: باید پرقدرت‌تر از گذشته در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

روز قدس مانور قدرت‌نمایی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی روز قدس را مانور قدرت‌نمایی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت ایران با حضور خودشان به همه عالم می‌گوید در برابر تمامی زورگویان محکم ایستاده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه باید آرایش نظامی را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم باید آرایش وحدت و فرهنگی هم در جامعه حفظ کنیم و بیش از گذشته آن‌ها را تقویت کنیم.

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه درس‌های بزرگ تاریخ برای حفظ وحدت و همبستگی ملی را نباید فراموش کنیم خاطرنشان کرد: حوادثی چون سوم خرداد باید سرمشق و الگوی ما باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است؛

بسم ربّ الشّهداء و الصّدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

«البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند (به حیات ابدی و) در نزد خدا متنعّم خواهند بود.»

بار دیگر در امتداد خط سرخ شهادت حسینی، یکی دیگر از پیروان اهل بیت ع و چهرۀ شاخصی از دلدادگان خمینی کبیر و خامنه‌ای بزرگ در زندان ظالمان و عوامل شیطان بزرگ در باکو به شهادت رسید.

مدافع حرم حضرت زینب، پیرغلام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، یار شهید حاج قاسم سلیمانی، حاج طالع یوسف‌اف (با نام جهادی حاج تقی) از رزمندگان مقاومت اسلامی حسینیون جمهوری آذربایجان در زندان رژیم صهیونیستی باکو مظلومانه و غریبانه به کاروان شهیدان راه حق پیوست.

حاج طالع یوسف‌اف از شیعیان مخلص و مجاهد جمهوری آذربایجان بود که برای محافظت از حرم حضرت زینب کبری و حضرت رقیه بنت‌الحسین ع داوطلبانه در سال ۱۳۹۵ به رزمندگان مدافع حرم پیوست. وی به رغم سن بالا در سوریه آموزش‌های نظامی را طی کرد و در عملیات‌های متعدد از جمله آزادی دیرالزور از اشغال سازمان جنایتکار داعش و تکفیریها به نبرد پرداخت.

شهید حاج طالع یوسف‌اف که به دلیل شخصیت پاک خود از نفوذ مؤثری در میان متدینین برخوردار بود، در شکل‌گیری «حسینیون جمهوری آذربایجان» که به دستور سردار دل‌ها مانند زینبیون، فاطمیون و حیدریون تشکیل شد، نقش ایفا کرد.

حاج طالع متولد ۱۳۴۶ (۱۹۶۷)، پس از سال‌ها جهاد فرهنگی و رزمی در جبهۀ مقاومت اسلامی در دی ماه ۱۴۰۱ با همکاری رژیم صهیونیستی و رژیم باکو در روسیه دستگیر و به باکو انتقال یافت.

رژیم باکو که رزمندگان مقاومت اسلامی و مدافعان حرم و تشکل شیعی «حسینیون» را در پیروی از رژیم صهیونیستی و حامیان آن «سازمان تروریستی» می‌نامد، با تشکیل پرونده در زمینۀ جرایم سنگین، حاج طالع را زندانی و تحت فشارها و شکنجه‌های سنگین قرار داد. حاج طالع به علت مقاومت در برابر شکنجه‌های رژیم باکو و پایداری بر مواضع اصولی و ضدصهیونیستی خود در ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در زندان باکو به شهدای مدافع حرم پیوست.

ما شاعران و نویسندگان تبریز با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این مدافع مظلوم حرم زینب کبری سلام‌الله علیها به مردم تحت ستم جمهوری آذربایجان، خانوادۀ داغدیده و همرزمان شهید و فعالان حسینیون آذربایجان، این نوید را می‌دهیم که نظام ظلم و سازمان زنجیر و زندان، چنان که خدا و فرستادگانش بشارت داده‌اند سرنگون، و پرچم پیروزی صالحان برافراشته خواهدشد.

با درخواست از همۀ مراجع ذیربط، دستگاه دیپلماسی، رسانه‌های حقیقت طلب و شخصیت‌های بانفوذ به ویژه اهل قلم برای هر گونه حمایت جدی از رزمندگان مقاومت و مدافعان حرم در هر کجای جهان، به رژیم باکو هشدار می‌دهیم که؛ بترسید از روزی که فرارسیدن آن تقدیر الهی است؛ روزی که نظام ظلم از هم خواهدپاشید و سران ستمگر و متفرعن که امروز پیروان حسین مظلوم را به زنجیر و زندان کشیده‌اند، مانند مورچگان وحشت‌زده در زیر پای مردم له خواهند شد. صدها تن از پیروان حسین بن علی ع، فعالان هیئت‌های عزاداری حسینی و روحانیون آزاده‌ای را که گناهی جز پیروی از اهل بیت ع ندارند، از زندان‌های خود آزاد کنید… بترسید از آن روز محتوم که قفل زندان‌هایتان شکسته خواهدشد و دست از ستم و سرکشی بردارید. در برابر جریان مقاومت اسلامی نیایستید. اگر دین ندارید و آزاده نیستید، حداقل اهل خرد سیاسی باشید و از تجربۀ پیروزی جبهۀ مقاومت اسلامی در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین درس بگیرید. جریان مقاومت اسلامی، جریان وابسته به خدا و نهضت عاشوراست. پیروزی این جریان را خدا تضمین کرده و هر کس در برابر این جریان بایستد، شکست خواهدخورد.

جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز:

انجمن شاعران اهل بیت «علیهم‌السلام»

کد خبر 6087166

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند