Web Analytics Made Easy - Statcounter




به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان از سقز؛ مراسم گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر صبح امروز با حضور روحانیون، مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی شهید کاوه شهرستان سقز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز در این مراسم با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه "خرمشهر را خدا آزاد کرد" گفت: این سخن نشان از ایمان به خداست و این ایمان را باید در درون خود حفظ کنیم، امروزه در منطقه نشانه‌های زیادی را از ایمان به خدا در برابر ظلم میبینیم که میتوان لبنان و غزه را به عنوان نمونه آن نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شفیع خانی افزود: در تاریخ ۴۰ ساله کشور عزیزمان ایران به خوبی نمایان است که با تحریم دست و پنجه نرم کرده ایم و به فرمایش رهبر کبیر انقلاب آمریکا با فشار بر روی ملت ایران "هیچ غلطی نمیتواند بکند".

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما باید بپذیریم آمریکا و هم پیمانان آن دشمنان درجه یک ملت ایران بوده و هستند و به فکر براندازی و سرنگونی جمهوری اسلامی ماست، تیم ترامپ و جان بلتون مصمم هستد تا سال ۲۰۲۰ به هدف خود برسند، ولی باید بدانند ما در خارج از مرز‌های کشور بینی کشورشان آمریکا را بر خاک مالیدیم و باید این اقدامات در تاریخ منطقه ثبت شود.

این مسئول با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مذاکره در وهله کنونی سمّ است بیان کرد: باید آزاد سازی خرمشهر را نماد مقاومت خود قرار دهیم و مسئولین دست در دست مردم با فرماندهی واحد فرافکنی‌ها را کنار گذاشته و با تسخیر قلب ملت در مقابل تحریم‌های کنونی مقاومت کنیم، چرا که باور کنید آمریکا دشمن قسم خورده مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز تشریح کرد: نباید اجازه دهیم با جنگ اقتصادی، روانی و جنگ نرم انقلاب ارزشمند ما که خارج شدن از سلطه غرب بر کشور بود تضعیف شود، نباید اجازه دهیم در وضعیت کنونی دو دستگی بر کشور حاکم شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خانی در پایان این مراسم گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری در وضعیت کنونی قطعا جنگی رخ نخواهد داد و هدف دشمن خارج کردن بدنه نظام است که این رویا پردازی را باخود به گور خواهند برد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: کره شمالی اولین رزمایش ضدحمله هسته ای خود را برای شبیه سازی سیستم مدیریت «ماشه هسته ای» خود با هدایت کیم جونگ اون رهبر این کشور انجام داد تا «هشداری آشکار به دشمنانش» باشد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد، در این تمرین کره شمالی روز دوشنبه چندین موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریا در سواحل شرقی این کشور شلیک کرد. به عنوان بخشی از آزمایش سیستم مدیریت هسته ای سراسری، موسوم به ماشه هسته ای، نیروهای توپخانه این کشور در نمایش توانایی های هسته ای متنوع و اعتراض به مانورهای نظامی «تحریک آمیز و تهاجمی آمریکا و کره جنوبی» به اولین رزمایش این کشور پیوستند.

رهبر کره شمالی بر تمرین‌های شبیه‌سازی شامل نیروهای مانور در موقعیت ضدحمله هسته‌ای، و شلیک توپخانه با کلاهک‌های هسته‌ای ساختگی، در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای نظارت داشت. گمان می رود کره شمالی پس از قرار دادن موفقیت آمیز یک ماهواره شناسایی در مدار در ماه نوامبر، در حال آماده شدن برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی دیگر است.

کد خبر 846622 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل