Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:55:48 GMT

راه آهن یکی از پروژه های حیاتی خراسان جنوبی است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۳۷۷

راه آهن یکی از پروژه های حیاتی خراسان جنوبی است

میرجعفریان با بیان اینکه راه آهن یکی از پروژه های حیاتی خراسان جنوبی است،گفت: طی ۲ یا ۳ ماه آینده علی رغم محدودیت های مالی شاهد اجرایی شدن عملیات ریلی بیرجند به قائن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید کمال الدین میرجعفریان» امروز (پنجشنبه 2 خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در برنامه کاری تبیین شده توسط استاندار خراسان جنوبی تلاش می کنیم تا این برنامه ها را در جهت تامین رضایت مردم و ارتقای شاخص های توسعه ای استان به خوبی پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از برنامه های اساسی ما در سال جاری این است که توازن در ارائه خدمات در هر منطقه داشته باشیم و به نسبت نیازمندی ها و توانمندی های آن منطقه اقدام کنیم و در برنامه های خود عدالت محوری را در دستور کار داریم.

 

وی به مسائلی که سبب سرعت دادن به توسعه استان می شود اشاره کرد و گفت: یکی از این مسائل توجه به ظرفیت های استان در بحث زیرساخت های حمل و نقل و ریلی است و توجه به مسائل مسکن و شهرسازی نیز یکی دیگر از زمینه های توسعه استان محسوب می شود.

 

میرجعفریان با تاکید بر اینکه راه آهن یکی از پروژه های حیاتی خراسان جنوبی است، افزود: راه آهن آرزوی دیرینه مردم خراسان جنوبی محسوب می شود و طی 2 یا 3 ماه آینده علی رغم محدودیت های مالی شاهد اجرایی شدن عملیات ریلی بیرجند به قائن خواهیم بود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بحث مسکن به ویژه مسکن محرومان در خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا بیش از 10 هزار واحد مسکونی هدف گذاری کرده ایم که از این تعداد یک هزار و 700 واحد عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 

وی به ظرفیت های کشاورزی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در راستای تامین زیرساخت های بخش کشاورزی از جمله تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آب شرب سالم برای روستاییان طی دو هفته اخیر اقداماتی را انجام دادیم و دستاوردهای خوبی کسب کردیم.

 

میرجعفریان به بحث مهار سیلاب‌ها در استان اشاره داشت و افزود: در این راستا توافقات خوبی را با سازمان جنگل ها و مراتع در استان منعقد کردیم و هم اکنون در بحث آبخیزداری و احیا و اصلاح قنوات عملیاتی را در سطح استان آغاز کرده ایم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: برنامه هایی برای امسال درخصوص زیرساخت های استان، ارتقای شاخص های توسعه همگانی و ارتقای اشتغال استان تبیین کرده ایم و چندی از این برنامه ها عملیاتی شده است.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس ماه مبارک رمضان مسجد روزه اولی ها خراسان جنوبي دختران روزه اولی کانون های مساجد اردبیل سیلاب راه آهن مسکن کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این موزه بین المللی در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است گفت: موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس مورد تاکید رهبری بوده است.


وی با اشاره به اینکه این موزه هم اکنون پیشرفت ۴۰درصدی دارد افزود: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این موزه محقق شده است.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در صورت تامین اعتبار این موزه تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد.


سرهنگ فلاحی همچنین به موزه دفاع مقدس در مرکز استان اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار برای این موزه نیز شد.


وی همچنین به تدوین کتاب در خصوص ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا اشاره کرد و افزود:نواختن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان طبس، برگزاری دعای ندبه، رونمایی از ۵۰ پوستر، اعزام راویان به مدارس، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی، برپایی محافل شهر ادبی و خاطره گویی، برگزاری جلسه کمیته رسانه برای اثار فضای مجازی، تبیین این روز در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مراسم‌های محوری ۵ اردیبهشت در شهرستان‌ها برای را از جمله برنامه‌های عنوان شده برای ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا عنوان کرد.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی همچنین به تولید آثار هنری اشاره کرد و گفت:برترین آثار هنرمندان در رشته‌های موسیقی و آثار تجسمی انتخاب می‌شود و سال آینده در پنج اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود.


سرهنگ فلاحی همچنین از صدا وسیمای خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های متنوع برای ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: صدا وسیمای استان در ارتباط با تمام مرکز استان‌ها مراسم پنج اردیبهشت را در سطح استانی و ملی به صورت زنده پوشش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری