Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@15:57:22 GMT

«شبی که ماه کامل شد» فیلمی جدی و عبرت‌آموز است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۳۸۰

به گزارش پارس نیوز، 

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به محتوای سنگین و تلخ این اثر، آیا خانواده‌ها از آن استقبال خواهند کرد نیز گفت: حتماً فیلم برای خانواده‌ها جذابیت خواهد داشت. قرار نیست همیشه تماشاگران شاهد فیلم‌های ساده‌ای که درک و هضم آن ساده است، باشند. لازم است همه اقشار و خانواده‌ها فیلم‌هایی که ما را به اندیشه وا‌می‌دارد و عبرت‌آموزی دارد را هم ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «شبی که ماه کامل شد» هم از همین دسته آثار است.

مقدمی که در «شبی که ماه کامل شد» ایفاگر نقش مادر فائزه منصوری (همسر عبدالحمید) است، عنوان کرد: در نشست خبری پس از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر گفتم که هنوز تحت تأثیر این نقش قرار دارم و هیجان‌زده شدم. این وضعیتی است که برای خیلی از مخاطبان هم اتفاق افتاده است. کسی را ندیده‌ام که فیلم را ببیند و تحت تأثیر قرار نگیرد. وقتی در صفحه شخصی‌ام درباره این فیلم مطلبی می‌نویسم یا عکس و کلیپی از آن می‌گذارم اغلب نظرات درباره همین تأثیر روحی و درگیر شدن با فیلم است.

مقدمی درباره برنامه کاری خود نیز گفت: در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری که در شبکه نمایش خانگی در حال توزیع است حضور دارم. به‌زودی هم قرار است بازی در فیلم جدیدی را شروع کنم که فعلاً از بیان جزئیات آن معذورم و به‌زودی در صفحه شخصی خودم اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» سال گذشته برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد. این فیلم توسط نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی به صورت مشترک نوشته شده و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده آن است. علاوه بر شبنم مقدمی، هوتن شکیبا، الناز شاکر دوست، پدرام شریفی، فرشته صدرعرفایی، آرمن رحیمیان و امین میری از دیگر بازیگران این فیلم هستند. اکران این فیلم از عید سعید فطر در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر مهران مدیری بازی نرگس آبیار شبنم مقدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان

ایسنا/خراسان رضوی اسامی دانش‌آموزان با توجه به حروف الفبا، بر نمرات تأثیر می‌گذارد.

به نقل از ارث، نمرات آزمون، شرکت در کلاس و تکمیل تکالیف، معیارهای سنتی موفقیت تحصیلی هستند، با این حال، نتایج تحقیق اخیر نشان می‌دهد توالی الفبا که نام‌خانوادگی دانش‌آموز بر اساس آن در لیست قرار می‌گیرد، می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر نمرات آنان تأثیر بگذارد.

این یافته جالب از تجزیه‌ و تحلیل گسترده بیش از ۳۰ میلیون رکورد به دست آمد و  سوگیری حروف الفبا و در عین حال قابل توجه را آشکار کرد.

این تحقیق در دانشگاه میشیگان انجام شد و مجموعه وسیعی از داده‌های تاریخی را تجزیه‌ و تحلیل کرد.

این داده‌ها شامل برنامه‌ها، دانش‌آموزان و تکالیف مختلفی بود که همگی از طریق سیستم آنلاین مدیریت می‌شدند.

این پلتفرم مانند سایر پلتفرم‌ها، به‌طور خودکار تکالیف دانش‌آموز را بر اساس نام‌خانوادگی و حروف الفبا مرتب می‌کند.

محققان دریافتند نتایج تحصیلی دانش‌آموزانی که نام‌خانوادگی آنان حروف اول الفبا بود با نمرات افراد دیگر متفاوت شد و اگرچه این تفاوت به ظاهر کوچک است، اما می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر معدل کل و فرصت‌های شغلی آینده آنان تأثیر بگذارد.

این مطالعه توسط مجله Management Science در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت