Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر نسیم شهر با اشاره به کمبود ۵۳ مدرسه در نسیم‌ شهر گفت: سالانه بیش از ۲۵۰۰ دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان نسیم‌شهر افزوده می‌شود، امری که نیاز به ساخت مدرسه و افزایش کلاس درس را بیشتر می‌کند. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حسینعلی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به کمبود 53 مدرسه در نسیم‌ شهر اظهار داشت: در سال جاری با افزایش تراکم جمعیتی در نسیم شهر بیش از 2500 دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان این شهر افزوده شده از این‌رو اکنون بیش از گذشته به ساخت مدرسه و افزایش کلاس درس نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بابایی به کمبود 460 کلاس آموزشی در حوزه آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان اشاره کرده و افزود: در نسیم شهر نیاز جدی به ساخت مدرسه و فضای آموزشی داریم که امید است با کمک مردم و خیّرین بتوانیم اقدامات موثری را در این راستا آغاز کنیم.

خیرین 1500 کلاس درس برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی احداث کردندسنجش سلامت 1.5میلیون کلاس‌اولی بعد از ماه رمضان/دیرآموزها به مدارس عادی می‌روندسالانه باید 1000 کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران احداث شود

رئیس شورای نسیم شهر بیان کرد: خیّرین مدرسه‌ساز یاران فرهنگی جامعه هستند که با درک صحیح از جایگاه نظام آموزش و پرورش به عنوان ابزار توسعه خطر بازماندن از قافله تحصیل و تهذیب را گوشزد کرده و بر این باور هستند که آینده‌سازان، استعدادها و سرمایه‌های سرشار و امیدآفرین کشورمان نیازمند مراقبت و برخورداری از فضا و تجهیزات مناسب آموزشی هستند.

بابایی همچنین با اشاره به نقش شورای اسلامی شهر جهت توسعه پایدار و احداث مدارس و افزایش سرانه‌های آموزشی گفت: همه دستگاه‌‌ها، ‌ارگان‌های دولتی و غیردولتی، مردم و خیّرین می‌توانند با همکاری یکدیگر در تأمین کلاس‌های درس اثرگذار باشند.

وی با تأکید بر لزوم افزایش سرانه‌های آموزشی در نقاط مختلف نسیم شهر تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان و نسلی متعهد به ارزش‌های انقلاب نیازمند محیط‌های آموزشی با کیفیت و با تراکم دانش‌آموزی مناسب و استاندارد است.

رئیس شورای نسیم شهر  در پایان با اعلام آمادگی جهت واگذاری زمین از سوی شورای اسلامی و شهرداری نسیم شهر جهت ساخت مدرسه خاطرنشان کرد: مردم و خیّرین مدرسه‌ساز در نسیم شهر می‌توانند با همکاری مدیریت شهری برای ساخت حتی یک کلاس اعلام آمادگی کنند تا با احداث اماکن آموزشی کمبودهای شهر را جبران کنیم.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد