Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:57:23 GMT

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته مازندران

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۴۸۹

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 7 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و لیالی قدر در تشریح این خبر، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه یکم خردادماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 7 خردادماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه هفتم خردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعدازظهر تا ساعت 24 روز جمعه 3 خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعدازظهر تا ساعت 24 روز جمعه 3 خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

قدمی همچنین اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعدازظهر تا ساعت 24 روز دوشنبه 6 خردادماه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعدازظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه یکم خردادماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و دوشنبه دوم، سوم و ششم خردادماه از این محور ممنوع است.

قدمی از ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 5 بعدازظهر روز جمعه 3 خردادماه تا ساعت 2 بامداد بامداد روز شنبه 4 خردادماه از رودهن به سمت آمل خبر داد و گفت: در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 بعدازظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 4 خرداد ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

وی در ادامه گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 5 بعدازظهر روز دوشنبه 6 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 7 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 بعدازظهر روز دوشنبه 6 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 7 خرداد ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محدودیتهای ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به شناسایی ۱۹ هزار تخلف اضافه تناژ بالای ۱۰ درصد مجاز در فروردین امسال، از تجهیز کریدور‌های اصلی حمل بار در استان به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به فعالیت سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت مازندران گفت: در فروردین بیش از 179 هزار تردد وسایل نقلیه باری و بیش از 19 هزار تخلف اضافه تناژ بالای 10 درصد مجاز شناسایی شده که این میزان  تخلف معادل بیش از 10 درصد تردد وسایل نقلیه سنگین است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه، اضافه بار وسایل نقلیه سنگین است تصریح کرد: کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگین که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت دارد.

جهانیان همچنین افزود: اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کریدور‌های اصلی حمل بار در استان را به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت مجهز کرده است.

وی گفت: مهمترین شاخصه سامانه توزین در حال حرکت WIM کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست.

این مسئول بیان کرد: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را به صورت هوشمند شناسایی می‌کند و اطلاعات  به صورت برخط به پاسگاه پلیس راه ارسال می‌شود.

جهانیان ادامه داد: در مرحله بعد باسکول‌های ثابت پلیس راه، وسیله نقلیه خاطی را که به طور دقیق وزن شده نسبت به اعمال مقررات اقدام می‌کنند. به این ترتیب به اعمال جریمه یا تخلیه بار و معرفی راننده و شرکت متخلف به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان باری در این اداره کل اقدام می‌شود.

وی به شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین و شناسایی وسایل بدون بارنامه و مجوز حمل بار اشاره کرد و یادآور شد: با تشکیل پایگاه آماری جامع حمل و نقل بار در استان  برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین