Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: 3 هزار نفر در فروردین ماه امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

ارتین کمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 2 هزار و 117 نفر مرد و مابقی زن بودند.
وی ادامه داد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعان نزاع 2 هزار و 748 نفر بود، حدود 7 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمالی اظهار داشت: در سال گذشته از تعداد 37 هزار و 437 نفر مراجعان مدعی نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان 27 هزار و 129 نفر مرد و 10 هزار و 308 نفر زن بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: مبنای صدور نظریه کارشناسی در خصوص جراحات نوع جراحت و عمق آن است و معاینه دقیق تر ضایعات نیازمند تمیزبودن موضع و بررسی دقیق آن توسط کارشناس پزشکی قانونی است.
کمالی یادآور شد: برای صدور نظریه کارشناسی در خصوص صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه معرفی نامه از مراجع قضایی و یا کلانتری الزامی است.
وی ادامه داد: در صورت وجود جراحات و صدمات عمده و تهدید کننده، فرد می تواند پس از انجام اقدامات درمانی به پزشکی قانونی مراجعه کند، سوابق اقدامات انجام شده از سوی پزشکی قانونی از مرجع درمان کننده اخذ خواهد شد تا حقی از فردی ضایع نشود.
3077/6120

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضايي پزشكي قانوني آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم

به گزارش تابناک، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بیش از یک میلیون گردشگر که از طریق آذرباجان (مرز زمینی) وارد ایران می‌شدند. اما امروزه به علت بروز مسائل خاص سیاسی میان دو کشور ایران و آذربایجان این تعداد قادر به ورود نیستند.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی