Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج شامگاه چهارشنبه با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان سیمرغ با اشاره به ساخت ۲۰ هزار واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده کشور توسط بسیج اظهار کرد: احداث واحد‌های مسکونی سیل‌زده توسط بسیج آغاز شده است.

وی با یادآوری اینکه سیل اخیر در کشور سبب همگرایی بین مردم و مسؤولان شد، افزود: همان طور که به مردم قول داده بودیم آن‌ها را رها نکرده و تا آخر کار در کنارشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غیب‌پرور با تصریح بر اینکه حتی در ماه رمضان هم کار ساخت خانه‌ها توسط گروه‌های جهادی تعطیل نشد، ادامه داد: باتوجه به ارزیابی صورت گرفته روند بازسازی در مازندران به خوبی پیش می‌رود و تا کنون ۲۵۵ واحد مسکونی سیل‌زده در شهرستان سیمرغ مرمت شد و ۳۶۱ واحد نیز در دست احداث است که تا پایان مردادماه تکمیل و تحویل مردم داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین کشور ماه رمضان امسال را با ماه رمضان‌های سال قبل متفاوت دانست و اظهار کرد: ماه رمضان امسال طعم نوع دوستی و مهرورزی دارد.

غیب پرور در پایان با اشاره به فعالیت مخلصانه گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: باید شکر خدا را به دلیل وجود مردم انقلابی و با انگیزه به جا آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سردار غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، زارع نیا افزود: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شد.

وی گفت: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۹ فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر افزود: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شد.

زارع نیا با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ی تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰میلیون تومان  شد. 

وی افزود: که پرونده‌های تشکیل شده  برای  رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و دو واحد نیز با حکم تعزیرات حکومتی پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس  گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفت و شهروندان می توانند برای  گزارش هر گونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • چرا امام برخلاف آستان قدس مخالف بازسازی بقیع و مناره پیامبر بود؟
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود