Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده شده فرماندار شهرستان سربیشه در زمان وقوع سیل و همچنین در زمان بازدید استاندار از روستاهای سیل‌زده، در محل حضور نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، روز گذشته در اثر شدت بارندگی، در بیشتر نقاط استان خراسان جنوبی روان‌آب و سیل جاری شد. بیشترین میزان سیل و خسارت در روستای شیرگ‌آقا از توابع بخش مرکزی شهرستان سربیشه به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی بعد از بارندگی به شهرستان سربیشه سفر کرد و از نزدیک در جریان موضوع قرار گرفت. وی دستوراتی در خصوص تأمین نیازهای اولیه، زیرساخت‌های آب و برق، اعزام ماشین‌آلات راهسازی، بازگشایی مسیر برقراری راه‌های ارتباطی و جانمایی محل مناسب برای اسکان موقت سیل زدگان و همچنین تشکیل ستاد مدیریت بحران در محل روستا صادر کرد.   همچنین استاندار خراسان جنوبی دستور داده بود مدیران از شب گذشته در محل روستاهای سیل‌زده تا برطرف‌شدن نیازهای اولیه زیرساختی سیل‌زدگان و اسکان موقت در محل مناسب، مستقر باشند.   شنیده شده محمدجواد فلاحی فرماندار شهرستان سربیشه در زمان وقوع سیل و همچنین در زمان بازدید استاندار از روستاهای سیل‌زده، در محل حضور نداشته است. در تصاویر بازدیدها نیز تصویری از فلاحی وجود ندارد. شنیده شده فرماندار سربیشه در مرخصی بوده است. لازم بود بعد از این اتفاق، فرماندار زودتر از استاندار خود را به محل می‌رساند تا شاهد خدمات‌رسانی سریع‌تر به مردم می‌بودیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (چهارشنبه شب) در گفت‌وگوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر 6082114 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد