Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:33:47 GMT

توزیع کنندگان مشروبات تقلبی در اصفهان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۵۹۶

توزیع کنندگان مشروبات تقلبی در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ازدستگیری افرادی خبر داد که با توزیع مشروبات الکلی تقلبی سبب مسمومیت و مرگ پنج نفر شده بودند.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ حسین حسین زاده اعلام کرد: در پی اعلام اورژانس اصفهان مبنی بر بستری شدن 48 نفر براثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در سه بیمارستان این شهر؛ ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هنوز سه نفر مسمومان در کما و در قسمت مراقبت های ویژه بیمارستان (ICU)بستری هستند اظهارداشت: به رغم همکاری نکردن مسمومان، پلیس امنیت عمومی اصفهان موفق شد توزیع کنندگان را که پنج نفر بودند شناسایی و دستگیر کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پنج نفر از مصرف کنندگان که 2 نفر آنان زن بودند به دلیل مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست دادند، افزود: دستگیرشدگان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.
پیش از این رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ایرنا گفته بود که پنج نفر در این استان به دلیل مصرف مشروبات تقلبی حاوی متانول جان باخته و گروهی دیگر بستری شده اند.
طاهره چنگیز با بیان اینکه تمامی این اشخاص کمتر از 35 سال سن داشتند، افزود: 2 نفر از متوفیان را بانوان تشکیل می دهد.
وی اضافه کرد: مسموم شدگان در بخش های مختلف بیمارستان های اصفهان از جمله در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و سه نفر در بخش دیالیز سیر درمانی خود را طی می کنند.
/ 6022 / 2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي مشروبات الكي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد

مهدی تارتار، سرمربی ملوان به دلیل شدت یافتن درد دیسک کمر، عصر امروز راهی بیمارستان شد.

تارتار که در یک هفته گذشته از ناحیه دیسک کمر رنج می‌برد، به دلیل وخامت اوضاع، راهی بیمارستان شد.

او که ظهر دیروز در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی حضور یافته بود، بعد از آن به دلیل احساس درد شدید در بیمارستان بستری شد. گفته می‌شود ایستادن کنار خط در بازی با پرسپولیس، علت اصلی تشدید درد او بوده است.

تارتار دو سال پیش تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفته بود، اما به نظر می‌رسد این بار نیز کمر او دچار مشکل شده است. با این حال، تارتار پس از بهبود نسبی، ساعتی پیش از بیمارستان مرخص شد، اما همچنان تحت نظر قرار دارد.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان