Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دریادار حسین خانزادی در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در محفل انس با قرآن ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) با تاکید بر اینکه «پرسنل نداجا باید با تدبر و تعقل در قرآن کریم، از معانی و و مفاهیم آن به خوبی بهره مند شوند و به آن عمل کنند» گفت: انس با قرآن کریم یکی از مبانی نظام جمهوری اسلامی است که نیازمند توجه ویژه در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اینکه آموزه‌های دینی پس از خواندن قرآن کریم باید در رفتار، کردار و گفتارمان تجلی کند، خاطرنشان کرد: ما طلایه داران و مظهر اقتدار نظام در عرصه دریاها هستیم؛ انتظار می‌رود رفتاری که از ما سر می‌زند برگرفته از آموزه‌های دینی‌مان باشد.

دریادار خانزادی با بیان اینکه کلید موفقیت در زمان پیش رو با توجه وضعیت پیچیده امنیتی، حفظ وحدت کلمه و توجه به تدابیر رهبری است، اظهار کرد: به عنوان سرباز نظام دو وظیفه مهم، توسل به قرآن کریم و اهل بیت (ع) بر عهده ما است.

فرمانده نداجا افزود: دشمن با تمامی ابزارهای چشم پر کن در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی صف کشیده، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با آشنایی از میزان بازدارندگی کشور که پیشانی آن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، فرمودند جنگ نمی‌شود و تاکید کردند مذاکره هم نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: تکلیف بزرگی بر دوش داریم و آنچه که به عنوان بازدارندگی باید در صحنه عمل به دشمنان نشان داده شود، حفظ آمادگی نیروی دریایی بیش از پیش و نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا است که به خوبی در ناوگان شمال و جنوب در حال انجام است.

دریادار خانزادی با اشاره به اینکه شاهدیم دشمن در شمال اقیانوس هند تجهیزات نظامی شامل ناو، نورد ناو و رزم ناو را مستقر کرده تا قدرت نمایی کند اما جرأت ورود به خلیج فارس را نداشته است، تصریح کرد: زمانی که آنها خلیج فارس را ترک می‌کنند از روی ترس و نا امیدی نگران این هستند که تجهیزاتشان مورد اصابت موشک‌های جمهوری اسلامی ایران که در خلیج فارس و دریای عمان مستقر هستند، قرار گیرد؛ به همین دلیل فرار کرده‌اند و بیرون مرزهای ما مستقر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا جرأت حضور و رویاروی با ما را ندارد، بیان کرد: ناوگان آمریکا امروز هفتصد کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایستاده و این در تاریخ بی سابقه است.

دریادار خانزادی تشریح کرد: حضور آنان در فاصله هفتصد کیلومتری مرزهای ما به این معنی است که عملاً هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و رژه هوایی ناو هواپیمابر نیز برایشان میسر نیست.

فرمانده نداجا در ادامه با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب دو موضوع بسیار برجسته است، گفت: موضوع اول ساخت تمدن اسلامی است و از آن به عنوان تمدن سازی یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند که این تمدن سازی باید به دست جوانان تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق این بیانیه باید به جوانان اعتماد کرد و به آنها فضای فعالیت داد، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی امروز جوان‌ترین نیرو در مجموعه نیروهای مسلح محسوب می‌شود و استفاده از ظرفیت موجود و شتاب بخشیدن مضاعف به این روند به این معناست که از جوانان دریادل توقع بسیار زیادی می‌رود.

دریادار خانزادی خاطرنشان کرد: قدر این لباس را بدانید زیرا تکلیف بزرگ ساخت تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب را برعهده داریم؛ مقوله فرهنگ در گام دوم انقلاب نمود و ارزش بالایی دارد و این فرهنگ برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی است که مجالس انس با قرآن را بسیار حائز اهمیت می‌سازد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جنگ خلیج فارس مقام معظم رهبری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران

محمدحسین واحدی؛ اخیرا بعد از اینکه اسرائیل (رژیم) به سفارت ایران حمله کرد و باعث تخریب کل سفارت ایران شد. تمام کشور‌های مطرح دنیا در سازمان ملل و شورای امنیت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. اما به سبب اینکه یهودیان در جهان و سازمان‌های بین المللی نفوذ زیادی دارند این امر راه به جایی نبرد. حتی کشور‌های غربی به ناحق طرف اسرائیل را گرفتند با این حال مشکلات ایران صرفا در حوزه‌های سیاست خارجی نیست.

در داخل ایران نیز افراد و جریان‌های به ظاهر روشنفکر منتقد هرگونه پاسخ ایران بودند؛ که با حمله‌ی مستقیم ایران به اسرائیل (رژیم) که دستاورد‌های زیادی داشت به شدت مخالفت کردند و حتی تا جایی پیش رفتند که قدرت نظامی ایران را به دروغ ضعیف شمردند؛ و جمهوری اسلامی تا آمد به حق با برخی از این افراد طبق قانونی و تشکیل دادگاه برخورد کند برخی از مردم و جریان‌هایی که حامی اسرائیل (رژیم) هستند. از آن‌ها دفاع کردند مانند اپوزیسیون و اعراب خود فروخته و تنها منطق نامعقول شان این است که، چون جمهوری اسلامی دشمن شان می‌پندارند باید از این رژیم حمایت کنند.

هرچه که می‌اندیشم می‌بینم که جامعه ایران چقدر به قهقرا رفته که دشمن خود را دوست خود قلمداد می‌کند؛ و اینجا من این مجوز را به جمهوری اسلامی می‌دهم که با این افراد و جریانات به شدت برخورد کند. زیرا که ما همان طور که در غزه شاهد بودیم اسرائیل هیچ‌ملاحظه‌ای را نمی‌کند و تا کنون به اندازه سه بمب هسته‌ای بر سر مردم غزه بمب ریخته است. چه برسد به ایران که این حکومت آن را دشمن اصلی خود می‌داند و اگر به ایران حمله ور شود چه کار‌ها که نمی‌کند.

زمانی که ایران مستقیم به اسرائیل(رژیم) حمله کرد مردم فلسطین خوشحال بودند و می‌گفتند اولین روزی است که هیچ جنگنده اسرائیلی بر آسمان ما مشاهده نمی‌شود. شما عمق ماجرا را نگاه کنید حالا این جماعت به ظاهر اصلاح طلب و روشنفکر با هر گونه اقدام بازدارنده که مخالفت می‌کنند. در حمله اکتبر نیز می‌گفتند حماس نباید حمله می‌کرد به اسرائیل در صورتی که اگر این عملیات صورت نمی‌گرفت. تمام کشور‌های عربی با اسرائیل عادی سازی می‌کردند که در این صورت ملت فلسطین تنها می‌ماند اگر بخواهیم ایران را فاکتور بگیریم.

این جماعت لیبرال و طرفدار مکتب سازه انگاری طوری صحبت می‌کنند انگار در دنیا روابط بر اساس قدرت نیست و بر اساس روابط حسنه جریان دارد. به فرض مثال اگر بتوان  طبق این نظریه به طور سازنده با دیگر کشور‌های  دنیا تعامل کرد. اما در مورد اسرائیل که یک حکومتی مبتنی بر زور است که هیچ توجهی به قواعد بین المللی ندارد چگونه می‌توانند عمل کنند.

حمله اخیر ایران بزرگترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود که نظیر نداشت و به نوعی مقابل به مثل ایران بود. صبر استراتژیک ایران نیز  با حمله اسرائیل به سفارت ایران و با به شهادت رسیدند هفت سردار ایرانی به سر رسید؛ و ما شاهد دوران جدیدی از تقابل ایران و اسرائیل (رژیم) پس از عملیات ۷ اکتبر هستیم؛ و این دستاورد غیرقابل انکاری است که برخی‌ها قصد کوچک شمردن آن را دارند.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • لحظه اصابت موشک حزب‌الله به خلیج حیفا | ویدئو
  • ببینید | لحظه اصابت موشک یا پهپاد شلیک شده از سوی حزب‌الله به خلیج حیفا
  • عکسی از اصابت موشک های ایرانی به اسرائیل /نورنیوز به نقل از بی بی سی: به هر نقطه ای از اسرائیل دسترسی داریم
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا