Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:43:53 GMT

دشمنان از فتح خرمشهر عبرت بگیرند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۶۳۵

دشمنان از فتح خرمشهر عبرت بگیرند

گناوه- ایرنا- امام جمعه گناوه گفت: دشمنان نظام و ملت باید از عملیات بی نظیر و بی بدیل رزمندگان اسلام که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، درس عبرت بگیرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهدی رکنی حسینی در جلسه مشترک ستاد نمازجمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان بمناسبت برنامه ریزی گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و لیالی قدر افزود: دشمنان و بدخواهان نظام از جمله دولت مستکبر آمریکا ملت ما را باید شناخته باشند که در هشت سال جنگ تحمیلی با از خودگذشتگی و صبر و استقامت اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به تصرف آنان درآید و بدانند در این برهه نیز با تهدید، تحریم اقتصادی و ارعاب و آوردن ناوهاد به خلیج فارس نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: عملیات بیت المقدس و سوم خرداد در واقع فتح بزرگ و بی بدیلی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود که رزمندگان غیور بعد از 600 روز توانستند خرمشهر را از زیرچکمه های بعثیان آزاد و ضربه محکمی بر دشمنان وارد کنند.
وی بیان کرد: صیانت و حفاظت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب و نظام بر همگان واجب است.
امام جمعه گناوه گفت: تجلیل از فداکاری های رزمندگان اسلام این شهرستان از جمله دلیرمردان غیور فتح خرمشهر ضروری است و به همین مناسبت از 2 خانواده شهید که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند، سرکشی و از آنان تقدیر خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت شب زنده داری در لیالی قدر، گفت: شب قدر، فرصت مناسبی برای استغفار و دعا کردن است و باید نهایت استفاده از این شب ها برده شود.
رکنی حسینی یادآورشد: لیالی قدر امسال نیز همانند سال های قبل در مصلای جمعه این شهر باحضور گسترده مردم مومن و متدین این شهرستان برگزار می شود.
مسئول ستاد نمازجمعه گناوه گفت: این ستاد در طول سال به مناسبت های مختلف نشست و برنامه های متعددی برگزار می کند.
حسین بستانی افزود: براساس هماهنگی های به عمل آمده به مناسبت سالروز فتح خرمشهر توسط سپاه به عنوان متولی برنامه های مختلفی برگزار و شب های قدر نیز بمدت 3 شب در مصلای جمعه برگزار خواهدشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سوم خرداد امام جمعه گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند