Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در مراسم عملیات اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی، در روستای تازه آباد آق قلا گفت:هیات وزیران در ابلاغیه ۲۳ اردیبهشت ماه، تسهیلات و کمک‌های بلاعوض و کمک هزینه اسکان موقت را به تصویب رسانده و در این تصویب نامه برای ۱۸ استان کشور تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۹ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی و جبران خسارت بخش‌های مختلف در استان‌های سیل زده و ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شد.
جمالی نژاد افزود: همچنین ۷ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های آسیب دیده به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای در نظر گرفته شد.
وی گفت: برنامه اجرایی آسیب‌های وارده به زیرساخت‌های مواصلاتی، آب و برق، مراکز آموزشی و مدارس، مراکز درمانی و بهداشتی از دستگاه‌های مربوط اخذ و در حال نهایی شدن خسارت است.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی فهرست دقیق و موقعیت جغرافیایی مراکز آسیب دیده را در سامانه سجاد بارگذاری کنند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود: در استان گلستان تاکنون ۹ هزار پرونده تشکیل شده است که از این تعداد هزار و ۱۲۹ واحد احداثی و ۴ هزار و ۴۵۲ واحد تعمیری برای دریافت وام به بانک معرفی شدند.
جمالی نژاد گفت: همچنین بانک‌های عامل با ۳۰۷ متقاضی معرفی شده قرار داد بستند.

وی گفت: با هدف تسریع در فرآیند عقد قرارداد تسهیلات بانکی و زمان بندی مقرردر جلسه هماهنگی با بانک‌ها که تاکنون ۲ بار گزارش شده و تمامی قرارداد‌های تسهیلات تا پایان خرداد منعقد خواهد شد.   انتهای پیام/م     صحبت های معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در آق قلا


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

روح الله نظامی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به عشایر به صورت کم بهره و با هدف ایجاد و تثبیت اشتغال پرداخت می شود اظهار کرد: ۲۲۰ میلیارد ریال از میزان از محل بند ج تبصره ۱۸ برنامه بودجه ۱۴۰۲ و سه میلیارد ریال نیز از محل ماده ۵۲این قانون به عشایر پرداخت شده است.

وی افزود: با استفاده از این میزان تسهیلات به حدود ۲۱۹ نفر از جامعه عشایر برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در بخش های مختلف دامداری و صنایع دستی شغل ایجاد شده که سهم تبصره ۱۸ به تعداد ۱۵۷ پرونده و بند ۵۲ نیز ۶۲ پرونده است.
نظامی خاطر نشان کرد: احداث جایگاه های دام، انبار علوفه، صنایع دستی و ایجاد کارگاه های فرآوری از جمله محل های پرداخت این تسهیلات است.

استان مرکزی دارای ۷۷۰ خانواده عشایر با چهار هزار نفر جمعیت است که ۹۰ درصد آنان در شهرستان های ساوه و زرندیه مستقر هستند؛ این قشر با ۳۰۰ هزار واحد دامی سبک و سنگین ۲۵ درصد گوشت قرمز استان را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند