Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@08:22:36 GMT

118 یتیم زنجانی حامی ندارند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۷۸۴

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر 118 یتیم فاقد حامی چشم انتظار حمایت مادی و معنوی حامیان و خيران استان هستند.به گزارش بلاغ،هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان از آغاز ماه رمضان طرح‌های مختلفی را در راستای کمک به نیازمندان انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی این نهاد اجرای طرح اکرام ایتام و ثبت‌نام از حامیان در قالب این طرح است، تصریح کرد: در همین راستا به مناسبت هفته اکرام ایتام ثبت‌نام از حامیان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در  سراسر استان آماده ثبت‌نام از حامیان برای واگذاری فرزندان و ایتام در این دو طرح هستند، تصریح کرد: همچنین پایگاه‌های ویژه این کمیته در لیالی قدر و روز بیست و یکم ماه رمضان در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم احیا آماده ثبت‌نام از حامیان است.

صفری ضمن تشریح اجرای طرح اکرام ایتام گفت: در قالب این طرح حامیان ماهیانه مبلغی را به حساب ایتام واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 13 هزار و 746 حامی حمایت ایتام و فرزند محسنین را برعهده دارند، تصریح کرد: در استان زنجان در حال حاضر 118 یتیم فاقد حامی چشم انتظار حمایت مادی و معنوی حامیان و خیران استان هستند.

وی با اشاره به کمک 12 میلیارد تومانی حامیان به ایتام طی سال گذشته گفت: در حال حاضر نیز حامیان طرح اکرام ایتام می‌توانند علاوه بر دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های ثبت‌نام از حامیان با مراجعه به سایت www.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 3000333324 در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی چاقوی زنجان هدیه گرفت

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ملیکا رسولی بانوی کاراته‌کا زنجانی مدالش را به علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان تقدیم کرد. ملیکا رسولی که زنجانی است در این مراسم سوغات شهرش که چاقو است را به علی دایی هدیه داد.

کد خبر 845745 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کاراته ویژه ورزشی استان زنجان فوتبال علی دایی

دیگر خبرها

  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد
  • حامیان۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین استان کمک کردند
  • علی دایی چاقوی زنجان هدیه گرفت
  • ‌جذب ۴۶۵۱ حامی جدید طی ماه رمضان امسال در کهگیلویه و بویراحمد